mies ei laukea!

Vierailija

ongelma on aika kiusallinen jo sillä, on kestänyt 2kk siitä kun hän on viimeksi lauennut seksimme aikana...! Hänellä siis seisoo ja hän halukas seksiin, mutta jotenkin hän ei pääse enää siihen 'viimeiseen pisteeseen' enää. Meillä on ollut riitaisa vaihe suhteessamme parin kuukautta tässä, mutta seksi on aina maistunut ja ollut sopuakin. Hänellä saattaa joskus myös seisokki 'loppua' kesken seksin, jonkin ajan kuluttua.
Mistä tämä voi johtua / mitä asialle voi tehdä? En ole ottanut asiaa oikeastaan puheeksi ettei hänelle tule enempää paineita saada orgasmi. Tuntuu että hän keskittyy vain minun tyydyttämiseen eikä edes yritä rentoutua ja saada itse sitä huippua..

Kommentit (1)

Vierailija

Meillä on/oli saman suuntaisia ongelmia. Kuukauden minäkin olin vaan hiljaa ettei tule paineita plaa plaa.
Kysyin kuitenkin omalta ukkokullalta sitten että mistä kiikastaa niin ei välttämättä olisi hällä tehnyt mieli mutta rakasteli että en olisi jäänyt ilman. Oliskohan teilläkin niin...
Ja tosiaan meillä on kanssa ollut riitaisa vaihe ja ei mitenkään edes seksiin liittyen, niin selviteltiin asioita eilen vaikka ei helppoa ollutkaan ja hahaa..kuinkas kävikään. Illalla rakasteltiin ilman mitään ahdistusta.

Sekava selostus tähän aikaan illasta MUTTA yhteen vetona; Selvittäkää ja puhukaa suhteen ongelmia läpi niin saattaa korjaantua ihan itsestään tuo seksi ongelma. Menkää vaikka ajelulle niin mieheke ei pääse keskustelua pakoon. ;D

TSEMPPIÄ!!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat