Rakastunut 5-vuotta vanhempaan mieheen

Vierailija

Minulle lähetettiin eräällä treffi palstalla flirtti, ja kyseinen flirtti on muuttanut minun elämäni. Tällä hetkellä seurustelemme etäsuhteessa. Lähden perjantaina käymään hänen luonansa ja olen siellä viikonlopun.
Ensimmäinen tapaaminen oli todella mukava ja se kertoi enemmän kuin tuhat sanaa.

Minua jännittää tuleva tapaaminen. Lisäksi jännittää se että olen ainoa nainen. Sillä hänen kanssaan veli ja isä.

Pitäisikö minun olla varuillani, vai mitä minun pitäisi tehdä?

Kommentit (3)

Vierailija

sain käsityksen ettette ole tunteneet kauan, saati sitten tavanneet kerran?
ole varuillasi, miehet ovat arvaamattomia ja ei tuo 5vuotta kuulosta pahalta, riippuu tottakai omasta iästäsi :)

Vierailija

Kolme miestä ja sinä. Pidä varasi. Pitäisikö sinun ottaa mukaan joku luotettava rohkea kaveri? Mene ainakin omalla autolla tai pidä huoli, että pääset pois jos siltä alkaa tuntumaan. Kuullostaa kyllä jotenkin hämärältä ja omat hoksottimet sanoo että ei. Mitä jos esimerkiksi tapaisitte vain kahdestaan jossain julkisella paikalla? Ja kerrothan jollekkin minne menet ja sovi, että soitat johonkin aikaan.

Ja viisi vuotta ei ole ongelma jos se ei siltä tunnu :)

Vierailija

Ikähän on vain numeroita, jos oikeasti välittää.

Mutta ole silti varuillasi, äläkä ole liian sinisilmäinen. Miehistä kun ei koskaan tiedä mitä heillä on mielessään.

Onnea jatkoon!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat