Apua, mies ongelmia!!!

Vierailija

Mikä nevoksi kun kumppanini ei halua lähteä eikä tehdä mitään muuta kuin olla vaan sisällä tai vastaavaa...?

Olemme seurustelleet 9 kk ja teemme harvoin mitään erilaista.
haluaisin vaihtelua tekemisiimme ja joskus lähteä ja tehdä kaikkea kivaa,mutta hän ei.

Auttakaa ja kertokaa miten olette saaneet miehenne innostumaan kanssanne erilaisiin tapahtumiin? =)

Terv. Muutosta haluava nainen :)

Kommentit (15)

Vierailija

tuttu tunne, tosin sillä erolla että miekkoseni kyllä pitkin hampain suostuu toisinaan tekemään kaikkea ihan vain minun mielikseni.
mut voit ehdottaa

-rannalle menoa
-kävelyä
-leffaan menoa
-jotain urheilua yhdessä
-ja ehkä saat miehen lähtemään tapahtumaan kun ostat kylmästi liput sinne ja sanot et nää ois nyt sit käytettävä ja mikäli vastaus on vieläkin ei nii nostat hirveän metelin :DD

tsemppii!!

Vierailija

Hahaha xD kiitos vinkeistä, kyllä meteli nousee jo pienestäkin ja yritän saada sitä ylös jatkuvasti :) laiskuus on masentavaa, mutta yritän ehdottaa, kiitos vielä=))

T: Tyttö joka on lopen kyllästynyt makoiluun. xD

Vierailija

no toivottavasti oli jotain apua:) tiedän kyllä tunteen, kun saa aina kinuta ennekuin mitään tapahtuu. sitten tuli mieleen, että voitte vaikka pelata pelejä yhdessä tai kutsua ystäviä mukaan. käydä ulkona syömässä, tehdä yhdessä ruokaa, en tiedä minkä ikäisiä olette ja juotteko ollenkaan alkoholia, mutta voitte käydä terassilla näin kesällä mikäli ikä riittää.

Vierailija

Sama homma, mun mies on kans vähän sellainen sohvaperunaksi taipuva, mutta koska mä oon taas täysin sellasen vastakohta niin jotenki onnistun aina saamaan miehen mukaan menoihin :) Mutta varaa teille esim. rata keilahallilta, hanki leffaliput, houkuttele se sun kanssa kävelylle yms.

Vierailija

joo pitäähän sitä auttaa, kun kohtalontovereita ollaan. turhauttaa välillä, kun toista ei kiinnosta tehdä mitään ja joutuu aina kinuu ennenkuin suostuu jotain tekemään ja mun pitää aina keksiä mitä tehdä. miehen ideat on siinä, et nukutaan tai katsotaan telkkaria.

Vierailija

Aivan samaa mieltä! se on ärsyttävää kun mies ei ikinä ehdota mitään mitä tehtäis tai minne mentäis. ja sama tääl joudun aina keksii mitä tehää ja jos en keksi ni koko pvä menee tv ääressä. joskus se käy mut ei todellakaa usein :)

ja ittehän siinä masentuu kun toinen ei halua tai muuten vaan on välinpitämätön :)

Vierailija

koita nätsiti pyytää sitä vaikka leffaan ja os se kiletäytyy nii näytä sille kuitenki että mitä leffoja olis leffateatterissa menossa ja sano sieltä jotain hyviä leffoja mitä haluaisit tosi paljon käydä kattoon.. eiköhän se pikkuhiljaa ala suostumaan :D

Vierailija

kuulostaa niin tutulta! ollaan kans seurusteltu 9kk ja nykyään ne päivät menee siinä kun kumppani pelaa ja ite katon telkkaria:D välillä se onki ihan ok, en mä kokoajan kaipaa jotain erilaista tekemistä mut ois se kiva ees joskus jotain yhessä puuhata! muuten meijän suhteessa ei mitään ongelmia oo, meillä menee tosi hyvin mut välillä vaan on niiiin tylsää. talvella yritin ehdottaa että mentäis leffaan ja syömään joku viikonloppu mut ei.. sit juhannuksena oisin halunnu lähtee kalajoelle (tai oikeestaan se ois ollu ihan sama minne, kunhan nyt jossain oltais käyty!) mut mies halus olla kotona. ei sitä koskaan huvita lähtee mihkään.

Vierailija

Miksi miehen pitää olla niin hankala. Nyt juuri turhauttaa tosi paljon. Olin keksinyt kaikkea kivaa, mitä olisi voinut tehdä. Mies sanoi, että katsotaan sitten kun on rahaa (ei mitään kalliita idiksii). Ihme ja kumma eilen löytyikin yllättäen rahaa ottaa maljaa kavereiden kanssa. Mua ei haittaa, että toinen juo, mutta se ärsyttää, kun sitten mihinkään järkevämpään ei löydy sitä rahaa. vai onko vaan tekosyy, ettei taas tarvitse tehdä mitään. Ja tähän, että vaikka sanoisin,että mulla on rahaa niin kyseinen mies ei suostu minun maksamanani tekemään mitään. Sekin ärsyttää mua. Oli pakko vähän purkaa mieltä tänne:D

Vierailija

Miehet. Ne ei vaan ymmärrä kuinka tärkeetä naiselle on yhdessä olo ja tekeminen. mulla on joskus sama juttu, ei mihinkään lähtöä ja joskus kun on paljon tuuria ni asia on toisin mutta yleensä se on aina ensin valittamista. :)

ja ne ei ymmärrä että naiselle se on hankalaa keksiä tekemistä jossa molemmilla voisi olla hauskaa ja sitten kun nainen keksii sen ni nainen niinku mäkin oukkaannun siitä ku mies on äääää....

turhauttavaa.

:)

Vierailija

Joo ei ne kyllä taida ihan käsittää. onneksi on kohtalontovereita, niin ei ole ihan yksin tämän ongelman kanssa. Nyt mulla ois haaveena ulkomaanmatka. En ole tästä edes miehelle maininnu, mutta jo valmiiksi aattelen, että miten ihmeessä sen saisi houkuteltua lähtemään johonkin kauemmas jos kotisohvalta liikkuminenkin on niin vaikeaa.:D

Vierailija

niimpä =) meilläpäin on nyt onnistunut vähän paremmin ku oon niin paljon uinti ihmisiä ni miehenikin on sen hyväksynyt =) mutta luulen että kun kerrot kuinka voit helliä häntä ulkomaan auringossa niin se lähtee jo mielellään xD

Toivotan onnea yritykseen :)

ulkoimaille olisikin kiva lähteä oman kullan kanssa <3
Kyllä ja onneksi on näitä ymmärtäviä sammassa tilanteesssa olevia :)

Vierailija

No hyvä, että oot saanut ukkosi ylös sohvalta:) Eli ootte sitten rannalla käynyt:) sähän voisit sitten talvella houkutella sitä uimahalliin sun kanssa tai jotain.
Joo täytyy katsoa jos sitten talvella, kun täällä on kylmä niin saisi sen lähtemään.:)

-Myös joku ruotsin risteilu voisi olla ihan kiva, että saisi vaihdettua maisemaa seki ois kuitenkin yhdessä reissaamista.

-Yritin suostutella lähtemään särkänniemeen, mutta sille tuli heti täystyrmäys. :/
joo niinpä onneks on tääl tämmösii palstoi mistä saa tukea ja välillä idiksii:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat