Eka kerta

Seuraa 
Liittynyt10.7.2011

Hävettää avautuu tämmösestä asiasta, mut en tiiä kelle muullekkaan puhuisin, vanhemmille jotenki niin vaikee puhuu tämmösestä asiasta.. :p

Eli siis ollaan nyt yritetty poikaystävän kanssa varmaa reilu kymmene kertaa harrastaa seksiä ja ollaan molemmat neitsyitä. Mut ongelma on siinä ettei vaa yksinkertasesti saada sitä sisään. Pelkään et se johtuu siitä, et mulla on liia tiukka tai jotai, ku ei sinne oo menny mitää kahta sormee suurempaa :p Ja pelkään, että jos ei kohta onnistuta nii se jättää miut, mut toivon ettei nii herkästä tää suhde ois kiinni. :p

Poikaystävä kylläki sano, et sitä jännittää iha hirveesti niin se ei oo niin kova just sillo, ku sen pitäs yrittää saada se mun sisää. Ja en tiiä mitä pitäs tehä, syö vaa itsetuntoo jotenki iha kauheesti ku ei onnistu :p

Oliko se teilläki näin vaikeeta vai onnistuko se helpolla? Ja onko mitää vinkkejä mite sen sais onnistuu helpoiten? Kiitos jos jaksoitte lukkee (:

Kommentit (11)

Vierailija

Ootteko varmasti molemmat valmiita jos niin paljon jännittää? Pieni jännitys kuuluu asiaan mut liika jännittäminen todennäkösesti on teillä se suurin ongelma. Yritä rentoutua, sähellystä se on kuitenkin aluksi kun on molemmille eka kerta. Kokeilkaa eri asentoja, helpoin luultavasti perus lähetyssaarnaaja. Itellä kyllä ekalla kerralla onnistu parhaiten kun istuin poikaystävän syliin :)
Ja toka kerta on sitte jo huomattavasti helpompi ja miellyttävämpi kun ei tarvitse kivusta huolehtia. Tsemppiä!

Vierailija

Jokaisellehan se eka kerta on iha erillainen ja mulla oli se hyvä puoli et seurustelin sellasen pojan kanssa joka sitä on ennenki harrastanu. Tai hyvä ja hyvä.

Antaisin sellasen vinkin et sillonku alatte hommailee nii älkää ajatelko et se seksi pitää olla just se et se penis on siellä sisällä ku seksi on paljon muutakin. Voitte vaikka ensin leikkiä ja antaa vaikka suu seksiä toisillenne niin kauan ennenkun se yhdyntä ei enään tunnun niin epäilytävältä. :D

Kannattaa myös kokeilla likuvoidetta jos tuntuu et ei mahdu tulemaan sun sisälle. Siltiki kannattaa kokeilla hitaasti ja varmasti.

Ja tuskinpa se poikaystävä sua jättää sen takii et se ei mahu sun sisään _vielä_ tai ette oo löytäny sitä oikeeta tapaa. Tiiukkuus on sitte ainaki loppujenlopuks ihan hyvä juttu ku te ihan yhsyntää asti pääsette.

Mut mun neuvo on et leikitelkää eka toistenne kanssa ja antakaa sen yhsynnän sit tapahtuu ku se luonnollisimmalta tuntuu!

Vierailija

mulla on ihan sama ongelma mun poikaystävän kaa !
PAITSI mä en oo neitsyt! siis mulla on ollu aikasempikin seksikumppani, jonka kanssa harrastin seksiä pari kertaa. ekalla kerrallani saatiin se sisää mut oli jotenki tappista eikä se pysyny siel kunnolla. tokalla kerralla eksä sai kunnol sisää mut mua sattu ihan pirusti ja verta tuli oikeesti ainaki puol desiä..

nyt nykysen kanssa ollaan yritetty ehkä neljä kertaa saada se sisään, enkä tiiä mikä mättää.. poikaystävä saa kyl neljäki sormee sisää mut sit yhdyntä ei vaa onnistu. haluan nykystäni todellaki enemmän mitä eksääni ikinä, poikkista varmaa jännittää koska se on vanhempi mua ja oon sen eka. ollaa kokeiltu lähetyssaarnaajaa ja et mä oon päällä..

että et oo yksin tän ongelman kanssa..

Vierailija

Muistan hyvin kuinka eka kerta jännitti. Mietin, että oletko kokeillut masturboimista. Kun tuntee itse itsensä tietää mistä pitää ja osaa sitten opastaa toistakin. Kun tuntee olonsa hyväksi ja rentoutuneeksi, yhdyntä tuntuu luonnolliselta jatkumolta.

Niin kuin Julietttkin sanoi, kannattaa esileikkiin käyttää tarpeeksi aikaa. Ja ei sen seksin aina tarvitse johtaa yhdyntään asti. Ei mekään avomieheni kanssa selibaatissa menkkojen aikaan eletä vaikkei yhdyntää mielellään harrastetakaan juuri silloin.

Masturboidessa voit myös yrittää laittaa kolmea sormea sisällesi ja totutella tunteeseen.

Vierailija

Ite jännitin kauheesti kans ekaa kertaa, mut jätkä oli kokenu nii se ties paremmi mitä tehä siin tilanteessa ja ei meinannu mullakaan eka mahtua, aika kaua sitä yritettii saada sisälle ja kyllä se sitte ku pikkuhiljaa niin meni kunnolla sisälle. Iha rauhas vaa nii kyl se siit :-)

Vierailija

Oltiin molemmat neitsyitä ekan yhteisen kertamme koittaessa. En hirveesti jännittäny, oltiin ennen yhdyntää monesti hyväilty toisiamme, enkä hävennyt olla siinä tilanteessa. Kaks ekaa kertaa oli aivan hirveitä. Tuntui etten vaan pysty, sattu niin paljon. Mut pikku hiljaa se alkoi sujua ja nyt jo nautimme molemmat kovasti. Harjotus tekee mestarin ja yhdyntä ei varmastikkaan kuulu tyhmimpiin harjoiteltaviin asioihin ;) Rauhassa vaan ja luottakaa toisiine!

Vierailija

Ootteko kokeillut niin päin että istahat miehen päälle? Meillä oli ainaki kans aluks vaikeeta, mutta nuin päin onnistu helpommin. Sillee saa sen peniksen jotenki paremmassa kulmassa (suoraan) sisälle, esimerkiks lähetyssaarnaajassa se on huomattavasti vaikiampi homma ekakertalaiselle. Ei mullakaan menny sitä ennen kahta sormea enempää sisälle että ei se siitä oo kiinni.

Niin ja kunnon esileikki eikä liikaa paineita, kuten täällä on jo sanottukin :) Kyllä se siitä.

Vierailija

Kaikessa rauhassa vaan. Mekin poikakaverin kanssa oltiin ns. sovittu että millon eka kerta, että nyt tuun teille ja tehdään se. Ja ei onnistunut, kuten jo voi arvata. Siitä meni pari viikkoa, olin heillä yötä ja sitten siinä alkoi kyöhnäytyminen ja mentiin sitten ekaa kertaa loppuun asti. Kaikki meni omalla painollaan ja oikein hyvin :)

Vierailija

Tuo jännitys on normaalia! olen itse kohta 16 v. Muistan itse ekan kertani todella hyvin ... Poikaystäväni, jonka kanssa olin seurustellut yli 8 kk .. olimme molemmat neitsyitä ja todella valmiita seksiin, silti eka kerta jännitti molempia ja poikkistani oli vaikea saada kovaksi... Rauhoitimme tilanteen ja puhuin hänelle mukavia ja sivelin hiuksia ja hyväilin.. Hän rentoutu ja kaikki sujui.. Ei sattunut, eikä ole ikinä sattunut. :) Tsemppiä vain! Muista ettei mikään ole pakko ja teette kun todella haluatte toisianne. 

Vierailija

Kaikki mun ajatukset onkin vissiin jo sanottu, mutta sanonpa silti. :)

Mun eka kerta oli silloisen poikaystäväni kanssa, joka oli jo kokeneempi kyseisessä asiassa. Siitä huolimatta saatiin pari kertaa yrittää ennen kuin onnistui. Ja sisäänmenohan se niitä ongelmia tuotti! Parin kerran jälkeen homma lähti sitten luistamaan.

Tämän jälkeen toisen miehen kanssa oli taas ongelmia. Tapaus oli semmonen noin vuoden kestänyt fuckbuddy eli kavereita vaan oltiin. Tällä miehellä oli yksinkertaisesti niin iso, että aina oli ongelmia saada se mahtumaan. Ja sattui. Mutta eipä kyllä ollut niitä tietynlaisia tunteitakaan siinä mukana.

Nykyisen mieheni kanssa hommat onnistuu täydellisesti. :) Ikinä ennen en edes ymmärtänyt kun kaverini puhuivat kuinka heitä panettaa. Ihmettelin tuota, koska itseni ei ikinä ollut tehnyt mieli seksiä ks tavalla. :D Nykyään ymmärrän heitä jo paljon paremmin.. ;)

Eli tsemppiä vaan! Jännitys ja nolostelu on normaalia, mutta myös turhaa, jos toisistanne oikeesti tykkäätte! :)

Onarya

Nykyinen mieheni oli neitsyt kun tapasimme, minulla oli yksi seksikumppani ollut häntä ennen. 

Miestäni jännitti eka kerta tosi paljon, joten ongelma oli oikeastaan sama kuin teillä, "ei ole tarpeeksi kova"

Helpoin asento saada penis sisään oli silloin tosiaan päältä, itselläni nimittäin ainakin paikat "aukeaa" paremmin kun istuu hajareisin miehen päällä ja penis on myös paremmassa asennossa sisääntulon kannalta.

Seuraavat 10 kertaa ainakin käytimme myös jonkinmoista liukkaria, koska muuten kävi samoin kuin ekalla kerralla. Mieheni sai orgasmin muistaakseni vasta viidennellä kerralla, ja silloin olin ihan onnessani. Käytämme edelleen silloin tällöin liukastetta, mutta nykyään mies pääasiassa liukastaa minut suullan ja syljellään.

Harrastakaa aluksi kaikessa rauhassa toistenne masturbointia ja jos siinä tulee sellainen olo että nyt sisään niin nainen vaan päälle ja paljon liukastetta kehiin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat