mistä tilata hiustenpidennykset?

Vierailija

Olen ajatellut tilata netistä hiustenpidennykset, niin olisiko jollain ehdotusta hyvästä ja luotettavasta paikasta? Vai kannattaako edes harkita netistä tilaamista, eli pitäisitkö mennä suoraan parturin kautta tilaamaan?

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Mun tietääkseni jos menee parturiin tilaamaa nii nekihän tilaa sit ne pidennykset sua varten netin kautta jostaki. Ainaki mun kaveri teki nii et se meni iha kampaamoo ja se tilas sieltä kautta sitte pidennykset ittellee ja sielä kampaamollahan ei tosiaa omasta takaa ollu pidennyksii niin ne tilas niitä.

Mut näitä suosittelen:

http://www.cybershop.fi/category/19/kuidut-rastat-ja-varit <-- Cyberillä on vaikka minkä värisiä ja näkösii hiustenpidennyksiä.

http://www.dreamhair.fi/etusivu,20.html <-- Suuuuuuri valikoima pidennyksiä! :D

Vierailija

Moikka!

Itse tilasin just pidennykset briteista itselleni ja oon kyllä ollut noihin tosi tyytyväinen. Hiukset ovat tosi ladukkaat; ne on pehmeät, kiiltävät, eivätkä takkuunnu ja sotkeennu heti. :) Oon niitä kiharrellukin ja muutoinkin käsitelly ja tosi hyvässä kunnossa ovat. Kyseessä on siis clip-on pidennykset.

Tilasin ne osoitteesta:

www.additionallengths.co.uk

Tulivat jossain about viikossa perille. Tietty tuolta tilattaessa on se, et kannattaa olla Paypal-tunnukset, taikka sit pitää maksaa suoraan luottokortilla.
Mut paikkana toi on luotettava, sieltä saa ladukkaat hiukset ja vielä tietty edullisemmin, mitä Suomesta.

Vierailija

Hei kiitos paljon vinkeistä =)! Uskon että jostakin teidän ehdottamista paikoista voiskin tilata. Ja kyynelpisara mäki meinasin noita clip-on pidennyksiä :)

Vierailija

Laitoin 2 viikkoa sitten kaverille cyber shopista ostetut hiukset sekä itselleni rapunzel of swedeniltä ja hiusten laatu oli huomattava. Cyberin hiukset on ekan pesun jälkeen todella huonossa kunnossa ja irtohiuksia lähtee todella paljon! Omat on pysyny silkkisenä päässä eikä pidennystukka ole ohentunut ollenkaan. Laadusta kannattaa maksaa :) Dream hairilta saa kans todella hyviä clip-on hiuksia.

Vierailija

hmm, samaa mieltä. Itsekin kävin joskus ostamassa cybershopista kyseiset clip-on pidennykset ja huomasin viikossa, että paskat ovat, takkuuntuu sekunnissa ja se laatu on iha ku muovihiusta! EN SUOSITTELE. Dream hairilta saa kyllä hyviä.

Vierailija

Heippa!

Minä olen tilannut joskus aikaisemmin itselleni Rapunzel of Swedeniltä pidennykset, ja ne oli todella kauniit! Itselläni oli kiinnitys mikrorenkailla, jotka on helppo esimerkiksi kaverin laittaa! Mikrorenkaat kesti itselläni hyvin päässä, kunhan ne puristaa kunnolla kiinni. Sivustolla on starttipaketteja jossa kaikki tarvittavaa tulee mukana, ja hiuksiakin on reilusti. Muistaakseni paketti maksoi jotain 130euroa, ja sain hiuksista vielä toisenkin kerran laitettua itselleni pidennykset.

Vierailija

Oon tilannut omat clip-onit aina Rapunzel of Swedenistä, koska sieltä sain edullisesti haluamani pituuden ja remy-laatuista hiusta. Oon ollut tosi tyytyväinen, hiukset pysyy kauniina ja takkuuntumattomina kun muistaa hoitaa niitä ohjeiden mukaan ja oikeilla aineilla. (:

Vierailija

Itse tilasin ebaysta sinettipidennykset, PayPal -tunnuksilla. Ovat Remy-hiusta eli laadukkaat. 50 cm pituiset pidennykset (100kpl) maksoivat n. 30€. :)

Vierailija

Itselläni ei ole mitään hyvää sanottavaa Dream Hairin pidennyksistä! Ekan pesun jälkeen niin huonossa kunnossa ja todella järkyttävän näköiset. Eikä ainakaan sinetit pysyneet kunnolla hiuksissa. Ja ne takkuuntuvat heti. :(

Itse olen pitänyt b*longin pidennyksistä eniten. :) Ja olen niitä tilannut Hairiumista. Ne ovat olleet todella laadukkaita ja pysyneet hiuksissa hyvin kiinni. :)

Parhaat hiustenpidennykset löytää vain kokeilemalla. Mutta hinta-laatusuhde kulkee pidennyksissä käsikädessä. :D

Vierailija

Mä tilasin jo neljännet pidennykset Rapunzulista (siis Rapunzel of Sweden). Ja nää neljät on yhteensä kestäny yli 2 vuotta kovassa käytössä. Hinta on hyvä ja valikoima sitäkin parempi. Suosittelen! Tosin muita paikkoja en oo kokeillukkaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat