Pariisi vinkkejä kaivataan!!

Vierailija

Nyt kaikki jotka on käynyt pariisissa vinkkejä kehiin!!!! jakakaa hyviä ravintola, hotelli, shoppailupaikka vinkkejä!!

Ite oon lähössä pariisiin ensimmäistä kertaa elokuussa käymään ja oon ihan innoissani! Kertokaa kokemuksia/vinkkejä miten saada 4 päivän lomasta kaikki irti :)

Kommentit (7)

Vierailija

Seurustelin itse pariisilaisen kanssa jonkin aikaa sitten ja lemppariostospaikka oli legendaarisen Champs-Élyséen lisäksi Les Halles (Forum des Halles). Sieltä löytyy esim oma lemppari New Look :)
Shoppailujen lisäksi suosittelen Pariisista esim Montmartrea (Sacré Coeur <3 ) ja museoista modernin taiteen museota (Centre Pompidou) ja luonnollisesti Louvrea :P Siellä käymiseen tosin kannattaa varata PALJON aikaa. Ja jos opiskelijakortti on löytyy niin just esim museoihin pääsee tosi halvalla. Ainiin ja minä ainakin onnistuin saamaan New Lookissakin opiskelija-alennusta, eli joistakin kaupoistakin saa, en muista mistä!
Hirveä ikävä iskee Pariisiin nyt :) Voin kertoa että auringonlaskun aikaan Eiffelistä on aika kivat näköalat, romantic! (paitsi jos keskittyy laskemaan rappusia ehheh.. no, niitä oli aika monta. hissilläkin kyllä pääsis).
Jos bailaamaan haluaa niin kannattaa suunnata ehkä Bastillelle päin :)
Hotellissa en sattuneesta syystä ikinä ole yöpynyt Pariisissa enkä tietenkään muista tähän hätään yhtäkään kivan ranvintolan nimeä.. Amelié-fanit usein suunnistaa Les Deux Moulins -kahvilaan. Kallis, en suosittele muutakuin "nähtävyytenä"! :D

Vierailija

Shoppailemaan voi ainakin mennä sinne maanalaiseen ostoskeskukseen. Nyt en sano mitään, et missä se on, koska varmasti neuvon väärin, mut se kyl löytyy jokaisesta opaskirjasta.

siellä on kaikki liikkeet, joita kyllä löytyy Suomestakin.

Vierailija

Käytiin Pariisissa alkukesästä kavereiden kanssa. Oli kyllä hyvä shoppailla, ei ehkä niin paljon halpoja second-hand putiikkeja kuin Lontoossa, mutta kuitenkin. Oltiin vuokrattu asunto hotellin sijasta ja säästettiin siinä ainakin jonkin verran rahaa (pistän linkin tänne myöhemmin kunhan löydän sen nettisivun).

Vierailija

Siellä on niin paljon loistavia hotelleja, ravintoloita ja shoppailumestoja ettet vinkkejä tarvitse. Tulet kirjaimellisesti törmäämään niihin. ;) Enkulla pärjää! Olimme juuri elokuussa ja se oli parempi kuin rantaloma, oli meinaan lämpötilat enemmän kuin missään Epsanjassa.. Niin ja ei siellä nyt niin kallista ole, Calvin Klein ja Guess oli halvempaa mitä itse käytän. Saa siellä rahaa tuhlattua, ihan niin kuin Suomessakin. Ruoka oli normiravintoloissa yhtä kallista kuin Suomessa: ei täälläkään kaksi syö alle 50 euron.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat