Kerran se kirpaisee...

Vierailija

miksi tää sattuu vielä? miksi mulla on vieläkin sitä ikävä? me ei oltu edes ns. yhdessä, me vaan hengailtiin ja tykättiin toisista. puol vuotta sitä kesti ja sit yhtäkkiä kaikki onkin ohi.....
ehkä muutama viikko ennen jätkän päätöstä kaikki oli hyvin, itse asiassa tuntu et me oltiin päästy uudelle tasolle meidän jutussa, oltiin niin ihastuneita ja läheteltiin rakkaus viestejä päivän piristykseksi.
Sit yhtäkkiä jätkä viileni, ei halunnu nähdä niin usein ja sit kun viimein nähtiin sanoi et ei enää.. en ollu yhtään valmistautunut ja järkytys oli suuri. Mutta yritin koota itteni ja ajatella että välillä käy näin.

Luulin jo pääseväni yli mut aina tää helvetin tunne tulee takasin! Noin 2kk menny eikä vieläkään helpota :´(

Jos vaan satun olee yksin niin väkisin rupee itkettää, rintaa rupee ahistaa enkä mä vieläkään ymmärrä et miksi? Mitä mussa oli vialla?

oon toisaalta vihanen koska hän ei selittänyt miks yhtäkkii halus musta eroon, miks ei vastannu mitään kun yritin ottaa yhteyttä kerran, en haluis omanarvon tunteeni takia ottaa häntä ikinä takaisin. Mutta tosiasia on se et mä hölmö taisin päästää sen liian lähelle itteeni ja nyt ottaisin sen varmaan millon vaan takas jos se haluaisi...

Kaikkein eniten sattuu se et ajattelen että tää juttu oli hänelle helppoo ja et mä en enään edes käy sen mielessä..

ON niin ikävä ja mulla on niin paha olla, en tajuu tätä tunnetta. Pakko vuodattaa jossakin, paras kaverikin on ulkomailla niin ei ole edes sitä tukena :(

miks tää ei voi vaan loppua.......

Kommentit (4)

Vierailija

Mulla 3 vuoden SEURUSTELU suhde päättyi toisen osapuolen alotteesta samaten ku sulla nyt... Ei vastauksia edes että miks. Tuli niiin puun takaa että ei voi edes tajuta. Kuukausia on nyt kulunut, alkaa jo helpottaa. Joten etköhän säkin kohta jo pääse yli. Löydät jonkun paremman. Sitä mäkin toivon omalle kohalle :) Aika korjaa haavat ja vielä pidempi aika kultaa muistot.

Vierailija

nii niinhän sen pitäisi, kunhan jaksaisi eteenpäin tekemättä mitään tyhmyyksiä.. tai siis kun oon itessäni huomannu sellasen huonon piirteetn et kun tunnen olevani loukattu niin en oikeestaan enään välitä mistään.
Mulla nyt ollu tän parin kk aikana yhen yön juttuja, vissiin yritän jotenkin tukahduttaa omat tunteet vaikka tiedän et se ei auta. Enkä mä näitä harrastanu ennen, nyt vasta oon ruvennu lähtee ties kenen miehen matkaan jos vaan vähänkin tuntuu hyvältä .. en tajuu miks otan tän niin raskaasti

Vierailija

käsittele asia ensin täysin kunnolla ja itke niin paljon kuin kyyneleitä tulee sen jälkeen keskity elämääsi ja yritä pikku hiljaa unohtaa hänet, vain aika auttaa, tsemppiä!

Vierailija

Olin aivan samassa tilanteessa alkuvuodesta. Yhtäkkiä meilläkin vain kaikki yhteydenpito loppui. Ei riitoja, eikä mitään. Ei yhtään mitään. Monta kuukautta meni surullisena ja ajattelin että koska tää loppuu. Usko pois, kyllä se loppuu. Aikaa siihen menee, mutta vielä susta tulee iloinen.

Never regret something that once made you smile.
Toi yks lause ja tajusin, ettei ollut mitään järkeä jäädä murehtimaan, potemaan itsesääliä ja itkemään. Se aika kun itse seurustelin ja liikuin jatkuvasti sen miehen kanssa oli luultavasti mun tän hetkisen elämän parasta aikaa. Mutta kaikki hyvä loppuu aikanaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat