uusia hyviä ystäviä pk tai keski-uudenmaan seudulta? :)

Vierailija

Hei! Olen 17 vuotias neiti vantaalta ja etsin uusia samanhenkisiä ystäviä kahvitteluun, illanviettoihin, tai uusiin harrastuksiin.
Saatan olla aluksi vähän ujo mutta sitten kun kunnolla tutustun nii kyllä olen hyvä rupattelemaan.
Pidän tanssista ja salibandykin menee!
Tykkään paljon musiikista ja elokuviakin katselen jonkin verran.
Helmikuussa täytän 18v, olisi kiva löytää ystäviä jotka voisivat järjestää synttärit!
Te rehelliset,avoimet,tosi ystävät ja mukavat tyttelit kirjotelkaa jos kiinnostuitte! =)
Sähköpostia voi lähettää: taru.love@luukku.com

Kommentit (6)

Vierailija

Tänne sama viesti ku tonne toiseen
Heiii
olen 17-vuotias sinkku tyttö ja muutin helsinkiin vajaa vuosi sitten. Diggaan kesästä, musasta (mötikät, gnr yms.), keikoista, festareista, bilettämisestä, kahvittelusta (varmaan baareilustaki mut toi ikä ),jätkistä,piknikeistä, matkustamisesta, ja ylipäätään sellasesta random chillailusta ja hengailemisesta. Ja haluun tutustuu uusiin ihmisiin, joten lähettäkää yksityisviestiä ( joka menee käsittääkseni mun sähköpostiin?) ja lisäkkää mese Lilaa94@hotmail.com. Mun mese ei toimi aina, kaveripyynnöt (vai mitä ne on??) ei tuu perille, niin suosittelen myös lähettään ton yksityisviestin

Vierailija

Heii! mua kans kiinnostais :) oon 16-vuotias tyttö helsingistä ja täytän vielä tänävuonna 17. kaipailisin myös uusia ystäviä joten joku sähköpostiosote ois kiva :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat