HERKÄT LIMAKALVOT

Vierailija

Elikkäs, seksin harrastaminen ja sormettaminen hajoittaa limakalvot. Jonka jälkeen ne ovat aivain punaiset, ja pissiminen kirvelee monen tunnin ajan, joskus jopa päivän.

Olen käyttäny jo 3-4 vuotta e-pillereitä. Mutta tämä vaiva on alkanut vasta tnä vuonna. yli puoli vuotta sitten minulla oli virtsatulehdus kaksi kertaa, joilloin toisella kerralla selvisi että minulla on klamydia. Hoidin sen. Ja kävin tarkastuttaa muita yleisiä sukupuoli tauteja.
Näiden jälkeen ei viel alkanut tämä vaiva.

No si kerran harrastin taas seksiä, jonka jälkee meiltä hajosi kondoomi... Parin päivän jälkeen huomasin että alus housuissani oli kondoomin palanen ja tuli hirveän tahmeaa vuotoa.
Se oli jokin tulehdus joka hoidettii puikoilla. Se lähti pois. Sen jälkeen tuli nämä vaivat.

Olisikoha kellään jotain tietoa mikä voisi olla? Itse en enää koe ollenkaa mielyttävänä harrastaa seksiä. Eli apua tarvitsisin :)

Kommentit (2)

Vierailija

Sulla on luultavasti mennyt alapään bakteeritasapaino sekaisin tosta antibioottipuikko-hoidosta, jonka vuoks paikat on nyt arkana. Apteekista gyno capseja tai vastaavia niin pitäisi auttaa :) Voi tietysti olla myös hiiva, siihenkin saa apteekista avun ilman reseptiä. Jos ei noi auta ni sitten lääkäriin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat