Vaasan olympiakylän solut?

Vierailija

Hei,onko kokemuksia Vaasan olympiakylän soluista?Olen itse aloittamassa amk:ta Vaasassa ja pohdin soluun hakemista...en ole vaasasta ja olisi kiva kuulla mielipiteitä!sen verran olen kuullut ettei mikään rauhallisin paikka taida olla kyseessä! :)

Kommentit (10)

Vierailija

joo ei tosiaan oo kyl mikään rauhallisin paikka kyseessä :D sielä olypialla asuu paljo nuoria, opiskelijoita ja PALJON maahanmuuttajia, ja sielä on kyl aika rauhatonta menoa varsinki viikonloppusin, poliisit tulee useesti ja silleen.

Vierailija

Se mitä näin asunnon asukkeja kun hain Olympia kadulta vaikutti se todella rauhattomalta. Kuten jo mainittiin, paljon maahanmuuttajia asuu siinä keskustassa opiskelija-asunnoissa.

Vierailija

Nokun alunperin pääsin opiskelemaan ammattikouluun ja silloin suvilahti oli lähimpänä kouluani, joten sain sieltä poikaystäväni kanssa kaksion, sitten kävikin ilmi kun olimme jo kämpän ottaneet että pääsin amkiin :D No onneksi linja-autot kulkevat :p

Vierailija

Nokun alunperin pääsin opiskelemaan ammattikouluun ja silloin suvilahti oli lähimpänä kouluani, joten sain sieltä poikaystäväni kanssa kaksion, sitten kävikin ilmi kun olimme jo kämpän ottaneet että pääsin amkiin :D No onneksi linja-autot kulkevat :p

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat