niin se vain alkoi vanha suola janottamaan

Vierailija

Tapasin pojan ja aloimme pitämään yhteyttä, näimme viikottain (välimatkasta huolimatta), meillä oli kivaa yhdessä, pussailimme (ihmisten ilmoillakin), rakastelimme, olimme viikonloppuja yhdessä ym. Puolen vuoden jälkeen, aloin kyselemään mieheltä, missä mennään ja mies ilmoitti, että kipinää ei ole ja lopetti yhteydenpidon. Näimme sattumalta illan vietossa, juttelimme, tanssimme ja hän haukkui kaverinsa (minulla ja tällä kaverilla oli kivaa yhdessä, kaveri tarjoili juomia, flirttailimme jne.) ym. Tämän jälkeen kun sattumoisin näimme lähes joka viikko illanvietossa, mies ei edes tervehtinyt minua, oli kun olisi a) suuttunut tai b) ei vaan haluaisi tuntea. Pari kertaa mies lähetti humalassa minulle tekstiviestiä, todella neutraalia. Nyt kun muutama kuukausi on mennyt, minulla on uusi mies, jota tapailen (menee kuitenkin melko huonosti), "exäni" näki minut ja tuli kyselemään kuulumisiani, kertoili omansa ja naureskeltiin ja höpötettiin niin kuin ennenkin ja minä hölmö tajusin, että tunteeni häntä kohtaan eivät ole vieläkään kuolleet. En tiedä, mitä tekisin!

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat