Kuin tärkeää seksi on miehelle parisuhtees?

Vierailija

Onko miehelle parisuhteessa säännöllinen seksi tärkeintä? Eli tärkeämpää ku rakkaus sen naisen kanssa?

Kommentit (7)

Vierailija

hmmm... hyvä kysymys olen miettinyt samaa asiaa, mutta luulen en siis ole mies :D joten en tiedä mutta luulen niitten kahden asian olevan miehelle aika samassa painossa. sit tietysti on miehiä jolle seksi menee eelle, mutta harvemmin miehiä keille rakkaus olis tärkeempää.

Vierailija

ei oo ainakaa meidän parisuhteessa miehen mielestä seksi tärkeintä. ukko vois olla vaikka kuukauden ilman jos saa muuta hellyyttä ja huomiota tarpeeksi. Ainakin näin hän on itte sanonut :D ja kyllä se on hyvin pitäny paikkaansaki. Välillä tosin seksiä on useastikin päivässä. Meillä taitaa se rakkaus mennä seksin edelle kuitenki :) puhutaan paljo ja ollaan avoimia nii se riittää :P

Vierailija

en usko että se seksi parisuhteessa on mikäään maailman tärkein asia. Kyllähän siinäkin on tunteita mukana koska se on niin sanotusti intiimiä rakastelua ja toisen hyvänä pitoa. Kyllä meilläkin on seksiä joskus monta kertaa päivässä ja välillä ei sitten niin usein , eikä kumppani ole valitellut (;

Vierailija

noh riippuu tietenkin miehestä. on niitä miehiä jotka käyttää vain hyväkseen, elikkä ei ole oikeasti kiinnostunut tytöstä muussa kuin siinä mielessä, mutta silti antaa tytön ymmärtää muuta.
mutta jos mies oikeasti välittää niin kyllä sille muukin on ihan yhtä tärkeää ellei tärkeämpää kuin seksi.

Vierailija

Omasta mielestäni tämäkin asia riippuu hyvin paljon ihmisestä, miehiä sekä naisia kun on erilaisia. Toisille rakkaus on tärkeämpää, toisille seksi on tärkeintä ja toisille on molemmat asiat tärkeitä suhteessa.

Omasta mielestäni molemmat asiat ovat oleellisia parisuhteessa, mutta kyllä minusta rakkaus on se tärkein.
Voiko sellaista suhdetta edes kutsua varsinaiseksi parisuhteeksi jos se on vain pelkkää seksiä eikä rakkaus ole ikinä tärkeämpää kuin seksi? 0___o Noh, en tiedä kun mielipiteitä tässä maalimassa riittää. Mutta kyllä suhteessa pitäisi rakkauden tulla aina ensin ja seksinkin pitäisi olla jonkinmoinen rakkauden osoitus, ainakin minun mielestä.

Aineski minun ja mieheni suhteessa rakkaus on todella tärkeää, mutta kyllä seksiäkin pitää olla säännöllisesti molempien mielestä :)

Ja mistäs sitä voi edes tietää vastausta tuohon? Maailmassa riittää miehiä paljon erilaisia eikä minun mielestäni saisi yleistää, oli kyse miehistä naisista tai keistä vaan. Yhdelle miehelle seksi voi olla kaikista oleellisin asia, ja toiselle voi olla pelkkä rakkaus ja läheisyys tärkeää.

Tässä oli vaan tämmösiä minun omia aatoksia/mielipitteitä, en tiiä oliko näistä minkäänlaiseks vastaukseks? Mut noh :D

Vierailija
tuuliaw

en usko että se seksi parisuhteessa on mikäään maailman tärkein asia. Kyllähän siinäkin on tunteita mukana koska se on niin sanotusti intiimiä rakastelua ja toisen hyvänä pitoa. Kyllä meilläkin on seksiä joskus monta kertaa päivässä ja välillä ei sitten niin usein , eikä kumppani ole valitellut (;

Meillä on kans aika samalla lailla, et välillä tosiaan on seksiä paljonkin ja vaik montaa kertaa päivässä, ja sit taas välillä ei oo niinkään paljoo, eikä kumpikaa valita.

Ja eikös sitä oo parisuhteita ja seksisuhteita? Ja ties mitä.. Mut ei omasta mielestäni kunnon parisuhteessa sesi voi olla niinkun se kaikista tärkein ja oleellisin juttu.

Vierailija

Jos kyseessä on oikea parisuhde eikä seksisuhde niin kyllä se rakkaus menee myös miehillä edelle. Itse olen melko tuoreessa suhteessa, vasta pari kuukautta seurusteltu ja jo nyt olen ehtinyt pihdata 3 viikon yhtämittaisen ajan vaikka mies kyllä haluaisi... Mutta vaikkei vielä puhuta edes rakastamisesta niin poikaystävä kyllä sanoi, että kunhan et ihan jouluun asti pihtaa niin kyllä mä sua jaksan odottaa :) Eli ei se seksi määritä suhdetta, vaan läheisyys.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat