Yhdessä vai eikö

Vierailija

Minulla on hyvin vahvoja tunteita erästä miestä kohtaan. Kesän alussa päätin, että saan hänet ja asiat ovat siihen nähden edenneet hienosti.
Olen kertonut hänelle tunteistani ja hän mietti asioita erään viikonlopun yli. Vastausta en saanut, mutta hän ei halunnut minusta eroonkaan.

Juhannusyön vietin hänen sängyssään, harrastimme seksiä ja nukahdin hänen kainaloonsa. Siinäkin tilanteessa sanoin hänelle "Haluan sinut", vastaus oli, "tunne on molemminpuolinen". Hän saattoi käsittää sen tietysti niin, että haluan seksiä, vaikka tiesi kyllä tunteeni.

Seuraavalla viikolla hän pyysi minut muutamiksi päiviksi asumaan luokseen. Sama meno jatkui. Saunomista, suudelmia, seksiä ja samassa sängyssä nukkumista, kumpikin nautti suuresti toisen seurasta. Toistin samat sanat kuin juhannusyönä "Haluan sinut", vastaus oli "En aio olla esteenä" Kun nukumme vierekkäin, hän ottaa minut mahdollisimmat lähelle itseään kuin ei haluaisi minun koskaan lähtevän pois.

Tätä samaa on jatkunut siis hetken aikaa, enkä ole saanut selkeää vastausta missä mennään. Ehkä hän tarvitsee aikaa miettiä. Tiedän, että häntä on sattunut aikaisemmissa suhteissaan, joten ehkä hän on vain varovainen.

En usko, että hän koskaan voisi leikkiä tunteillani, koska hän on itse kokenut sydämensä särkyvän ja hän on hyvin kiltti ja huomaavainen mies.
Voisiko tämä kaikki olla vain epävarmuutta?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat