Mistä unelmien miehen numero?

Vierailija

Eli, löysin viikonlopun aikana aivan ihanan miehen.
Juttelimme koko illan ja lopuksi kun hänen piti mennä viemään veljensä ja kaverinsa kotia (hän siis oli selvinpäin) pyysi minua mukaan. Minä menin ihan mielelläni, olin jo ihan haltioissani keskusteluista ja miehen hymystä!

Ongelma on siis se, että haluaisin salapoliisina saada selville miehen numeron, kun sitä ei tullut vaihdettua :s
Noloa tässä kaikessa on vielä se etten muista miehen etunimea, pelkästään sukunimen mikä luki ovessa.

Osote ja sukunimi sekä auton ulkonäkö on siis selvillä. Mutta numeroa haluaisin, onko ehdotuksia?
Olen yrittänyt olla ovela ja katsoin jos googlen maps palvelusta olisin auton rekkarin nähnyt, mutta ei :(

Ainahan voin mennä oventaakse koputtamaan, mutta jos sitä yrittäisi lähestyä hmm, hienovaraisemmin? :)

APUA KIITOS !

Kommentit (3)

Vierailija

Morjens !
Toisaaltahan se vois olla romanttista, jos menisit oven taakse ja kysyisit suoraan, että jos hän lähtisi kanssani ulos. Esittele itsesi ovelasti oven suussa ja saat tietoosi myös miehen nimen. Tai sitten menet fonectan netti sivuille, kirjaudut sisään ja kirjoitat sinne hakuun miehen osoitteen tai sukunimen, ni pitäisi löytyä :)

Vierailija

Numerotiedustelusta osoitteen perusteella. Jos ei sieltä löydy, maistraatista oikeasta narusta vetämällä. Jos ei sieltäkään, palkkaa yksityisetsivä.

Tai stalkkaat itse ja törmäät "sattumalta" kohteeseen. Onhan näitä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat