löysä rinnat! auttakaa

Vierailija

Joo nyt ahistaa nii paljon että pakko jostain pyytää apua. Eli, käytin n. Vuoden e-pillereitä ja mun rinnat kasvo melkee 2 kuppikokoa sinä aikana, söin muutenki epäterveellisesti jne mut lopetin ne pillerit pari kk sitte ja urheilen ja syõn terveellisesti, joten painoa on lähteny ja rinnat on taas normaalikokoset. Ongelmana on, että ne on ihan löysät, tai niissä on löysää ihoa josta haluaisin päästä eroon! En tosiaankaa haluis mihinkää leikkaukseen. Luin netistä että jos ei oo kauaa ollu esim ylipainonen tai esim raskauden jälkeisen löysän ihon saa pois, mut pitää olla tosi kärsivällinen. Mietin kans että oisko jotain tosi tehokasta IHOA kiinteyttävää ainetta; voidetta, tabletteja, ihan mitä vaan. Jos kellään on ollu samanlaista ongelmaa tai tiedät ratkaisun tähän, oisin tosi kiitollinen neuvoista. ärsyttää niin helevetisti ku käytin niitä pillereitä.. :s

Kommentit (2)

Vierailija

Mulla ihan sama ongelma.. Itsekin söin pillereitä parin vuoden ajan, jolloin rinnat alkoivat vauhdilla kasvaa niin, että tuli ihan raskausarpia rintpoihin. Nyt sitten kun on lopettanut niin rinnoista lähtenyt kaikki mitä sillon tuli, ja ne ovat nyt ihan "löysät". : /

Vierailija

kuulostaa -ei-niin-herkulliselta, itse kun olen parikolme kk sitte alottanu pillerit ja rinnat ovat jo nyt paisuneet huomattavasti... ootko treenannu rintalihaksia tai juossut ? mulla ainakin joka kevättalvi kun alotan säännöllisen juoksemisen/hölkkäämisen ni rinnat pienenee...:<

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat