yhteenmuutto

Vierailija

asutko tai oletko muuttamassa yhteen poikaystäväsi kanssa?
kumpi ehdotti yhteenmuuttoa?
kauan olitte seurustelleet ennen muuttoa?

Kommentit (14)

Vierailija

Ollaan asuttu pidempään yhdessä kun ollaan seurusteltu.
Eli asuttiin samassa asunnossa ennen kuin aloimme seurustelemaan.
Muutin hänen alivuokralaisekseen ja päädyin seurustelemaan hänen kanssaan.
Mieheni on nyt kuitenkin ehdottanut että muuttaisimme oikeasti yhteiseen kotiin ja syksyllä olisikin muutto edessä.

Vierailija

ekan kerran muutin exän kanssa yhteen n.2vuoden seurustelun jälkeen, ja nyt muutin 1.6 nykyisen poikaystäväni luo,mut se ei tuntunu "omalle kodille",koska asuttiin poikkiksen enon yläkerras ja jo tos 1.7 muutettii iha omaa kotii ja samal tuli 10kk täytee :)

Vierailija

Minä taisin ehdottaa ensin mut kyl poikaystävä heti sit innostu, asiasta puhuttiin ekan kerran n. Puol vuotta sitten ja nyt asiat ovat sillä mallilla että 1.8 ois kämppä viimeistään meidän, ehkä jo aiemmin saadaa avaimet!! Seurusteluu takana reilut vuos ja kolme kk :)) jännittää mutta odotan innolla !!!

Vierailija

Ollaan koht puoltoist vuotta seurusteltu, eikä asuta vielä yhdessä. Katsotaan kyllä kämppiä ja suunnitellaan, mutta mutetaan kun molemmilla töitä. Taisin mä siitä ekana puhua, mutta en silloin vielä niin tosissaan. Ensin asustelimme mun kotona kaikki yöt yhdessä ja nyt mieheni kotona. Oma koti puuttuu vielä, mutta kaikki hyvä aikanaan :)

Vierailija

ei asuta yhdessä, haluaisin kyllä jossain vaiheessa muuttaa, nyt ollaan oltu pari vuotta yhdessä enkä koe asialla vielä olevan kiirettä. en ole edes asiasta vielä uskaltanut puhua ääneen miettinyt vain

Vierailija

Me muutettiin noin 2 viion seurustelun jälkeen. Olin 16 vuotias ja nyt ollaan menossa naimisiin 7 vuoden yhdessä olon jälkeen... oltiin aikas pikaisia mut se oli rakkautta ensi silmäyksellä :)
Mentiin tosin 28 päivän jälkeen kihloihinkin :)

Kun se kerran löytyy niin sit kannattaa pitää kiinni.
Meillä maailman ihanin suhde. VIELÄKIN!

Vierailija

Me muutettiin noin 2 viion seurustelun jälkeen. Olin 16 vuotias ja nyt ollaan menossa naimisiin 7 vuoden yhdessä olon jälkeen... oltiin aikas pikaisia mut se oli rakkautta ensi silmäyksellä :)
Mentiin tosin 28 päivän jälkeen kihloihinkin :)

Kun se kerran löytyy niin sit kannattaa pitää kiinni.
Meillä maailman ihanin suhde. VIELÄKIN!

Vierailija

eikö yhtään pelottanut noin varhaisessa muuttaa ja mennä kihloihin. tuliko yhtään tunteita ettet tunne kumppaniasi vielä kunnolla tai ettet ole valmis ? olen nyt puolivuotta ollut nykyisen poikaystäväni kanssa yhdessä , ja suhde on mielestäni niin alussa ettei itselläni tulisi mieleen muuttaa yhteen tai mennä kihloihin . No mutta sinulla on ylpeyden aihe siinä että silti sovitte yhteen noin hyvin. Tunsitko miestä ennenstään kun aloitte seurustelemaan ? ;o

Vierailija

Asun tällä hetkellä yhdessä kihlattuni kanssa.

Poikaystäväni taisi olla se joka ekana ehotti.

Ja oltiin oltu yhessä sillon joku puolisen vuotta.

Ny ollaan yhessä oltu reilu vuos, ja asuttu myös yhessä kohta vuos ja kihloissa ollaan myös.. :)
(Itse täytän pian 17, ja poikaystäväni on nyt 19. Voi olla että ollaan oltu nopeita toiminnoissamme, mutta molemmat on tyytyväisiä ja suhde kukoistaa!)

Vierailija

Olemme mieheni kanssa muuttamassa elokuussa yhteen enne koulun alkua... tein paljon uhrauksia mieheni takia esim. vaihoin koulupaikkaa, mutta onneksi saan jatkaa samaa alaa siitä mihin jäin.
Olemme olleet mieheni kaa yhes sillon joku 10 kk vasta :P mut mitä väliä sen kaa on. ja sovittiin asia yhessä ja suunitelmat on tehty myös.

Vierailija

Me seurusteltiin n. 3 vuotta ennen yhteen muuttoa, nyt ollaan vuosi asuttu yhdessä. Ollaan vähän hitaita.. :D Ja minä taisin enemmän tässä asiassa päsmäröidä. Ollaan 20- ja 22-vuotiaita. :)

Vierailija

Ollaan oltu yhdessä n. 11kk , tunnettu seurustelua ennen noin vuoden verran. Poikaystävä on asunut mun luona putkiremonttinsa vuoksi viimeiset 2-3kk, ja nyt kun se valmistuu, olisi tarkoitus muuttaa poikaystävän pieneen yksiöön ja pistää tämä mun asunto pois. Minä ehdotin ja rehellisesti sanottuna painostin, mutta kahden pienen kalliin asunnon pitäminen kun vietämme jokaisen yömme yhdessä ei mielestäni ole järkevää.

Itse olen asunut exän kanssa avoliitossa 4v, jolloin meillä oli yhteinen omistusasunto jne. Siksi itselle nykyinen yhteenmuutto pieneenkään asuntoon ei tunnu hurjalta jutulta- toisin kuin poikaystävälle, jolle avoliitto on ensimmäinen.

Mutta mä kokemuksen syvällä rintaäänellä olen varma, että kaikki tulee sujumaan hyvin :) Muuten en olis uskaltanut lähteä painostamaankaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat