Ero(ko)

Vierailija

hei.

Ollaan miesystävän kanssa oltu yhdessä reilu puol vuotta.Asumme ydessä.
Nykyään olen aina kärtyinen (aloitin minipillerit 4 kk sitten, mies ystävä sanoin että muutuin niiden käytön aloitettuani)
noh, eli siis kärtyinen ja mikään ei innosta (lieviä masennuksen oireita myös havaittavissa)
Tänään miesystävä pakkasi laukkunsa ja sanoi että ollaan molemmat nykyään niin kärtysiä että otan vähä lomaa. Lähti "kotiansa"...

En tiedä mistä kärtyisyyteni johtuu ja se tarttuu aina mieheenikin. emme tappele vaan pidämme mykkäkoulua.

Nyt kun ovi paukahti perästä kiinni ei kuulunut edes yleistä "nähdään" tai "heippa".. Siinä sitten piti itkeskellä jonkun aikaa.
Olen todella tunteellinen ja herkkä eli tämmöiset asiat vihlasee syvältä. Koko ajan vain pelkää että kohta se on ovella hakemassa tavaroitaan.

Miten ihmeessä voisin olla parempi tyttöystävä ? Huomaan itsekkin että käyttäydyn lapsellisesti kun jotain mykkäkoulua pidän.. Tuntuu kuin en hallitsisi tunteitani.

Olen varmaan vainoharhanen tai jotain en tiedä :'D
Piti nyt vaan päästä kirjoittamaan tämä tilanne johonkin. Vastata ei tarvitse jos ei halua :)

Kommentit (4)

Vierailija

sulle ei ilmeisesti sovi ne minipillerit sitten, että kannattaa varata aika sinne ehkäisyneuvolaan ja kertoa miten vaikuttaa sun mielialoihin niin voisitte löytää sopivammat pillerit. ei sen takia kannata erota

Vierailija

Lopeta ne pillerit,ja ehkäsyneuvolasta uusia, erilaisia jotka sulle paremmin käy.

Juttele poikaystävän kanssa kunnolla ja avoimesti. Ennen sitä voisit vaikka kirjotttaa paperille mitä tunnet ja mitä haluut sanoa. Käy ajatukset siis kunnolla läpi ennen keskustelua. Ja se keskustelu on merkittävä, nii pidä väkisin poissa kiukuttelut sen ajan. Ja lähipäivien ajan. Näin ite neuvoisin, sillä niin oon itekkin toiminu ku tuntuu että välit jonkun ihmisen kanssa alkaa luisumaan.

oman privaatin päiväkirjan kirjottaminen säännöllisesti auttaa myös näissä asioissa. Jälkeenpäin ku lukee vanhempia kirjotuksia, huomaa mitä virheitä on tehny. "ei oo totta että suutuinki pekalle tosta" :)

Vierailija

Eihän tuollaisesta syystä kannata vielä eroa harkita. Lopeta pillerit heti, minullekin pillerit antoivat tunteen etten hallitse aina tunteitani, se on turhauttavaa. Ja puhu tosiaankin tunteistasi miehesi kanssa. Jos te muuten pärjäsitte hyvin niin kannatta vaan yrittää vähän :) Huomasin itsekin seurusteltuani nykyisen poikaystäväni kanssa n. 6 kk, että annoin itselleni vähän turhan usien luvan olla huonolla tuulella ja angstailla pienistäkin asioista, koska "sehän kuitenkin rakastaa mua". Neuvoisin ihan vaan ottamaan omasta niskasta kiinii ja skarpata. Tsemppiä!

Vierailija

mulla on justiin sama ongelma.. tosin en käytä pillereitä mutta kiukkuilen koko ajan poikaystävälleni monesti ilman syytä. nykyään emme muuta tee kuin riitelemme.. ite oon harkinnu eroa koska ei tunteita oikein tunnu olevan enää, mutta päätin että yritän vielä ja jos vaikka saisin purettua kiukkuisuuteni johonkin muuhun kuin häneen -.-

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat