poikaystävä väsynyt ja haluton

Vierailija

Kaipaisin apuja koska olen todella turhautunut ja väsynyt jauhamaan tästä asiasta poikaystäväni kanssa melkein joka ilta... Eli itse haluaisin harrastaa seksiä melkeinpä joka päivä mutta jätkäni kalu ei oikein suostu yhteistyöhön.Kesken esileikin ja jopa yhdynnän se vain laskee ja siihen jää koko homma.Sen jälkeen tulee aivan hirvittävän paha mieli koska tämä on tapahtunut melko usein.Jätkäni harrastaa jääkiekkoa ja muuta urheilua tosissaan ja treenaa joka päivä kunnolla.Hän sanoi että välillä on väsynyt ja uskon sen kyllä mutta eikai nyt joka päivä ole liian väsynyt ? vähän ihmetyttää..eilen hän sanoi että noin kolme kertaa viikossa olisi sopiva määrä seksiä,suhteen alussa harrastettiin sitä joka päivä vähintään kerran. Eli mistä johtuu että kalu ei toimi ja jätkä on haluton ? monta kertaa olen miettinyt onko minussa vika,hän kyllä kovasti vakuuttelee että ei ole..

Kommentit (1)

Vierailija

Hei älä ainakaan usko et sussa olisi vikaa. Mulla oli saman kaltainen tilanne oman miehen kanssa. Hänellä väheni seksi halut noin vuoden yhdessä olon jälkeen juuri johonkin pariin kolmeen kertaan viikossa ja itse haluisin melkein päivittäin. Mutta mussa ei oo vikaa, niin hän sanoo ja nyt olen oppinut uskomaan sen. Meilläkin oli aluksi paljon seksiä.
Ihan varmasti miehesi on usein väsynyt niinkuin sanoit, muttei tietenkään aina. Olisiko mahdollista, että pelit tai muut harrastukseen liittyvä tuo miehellesi paineita jotka myös vähentävät haluja? Ja toinen mikä mieleen juolahtaa niin tuleeko hänelle ns
paineita siitä, että tietää sinun haluavan, mutta kun ei pysty tyydyttämään niin menee halut siinä tai homma keskeytyy sen takia?
Kyllä ne halut sieltä heräävät jossain vaiheessa taas uudestaan. Se vaatii paljon sulta, että jaksat odottaa mutta varmasti se on sen arvoista. Voin kokemuksesta kertoa.

Tsemppiä sinne päin :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat