mitä mun pitäs tässä tilanteessa oikeen tehdä?

Vierailija

kerron mahdollisimman lyhyesti ystävyydestä, joka on hautautunut syvälle maan alle.

tutustuimme rippileirillä 2007, ja siitä saakka olemme olleet hyvin läheiset, yläasteella olimme aina välitunneilla ja usein koulun jälkeen jossain, 2009 Jasmin muutti opiskelujen perässä Helsinkiin. opiskelijalle bussimatka ei ole mikään halpa joten emme ole nähneet usein. itse asuin siis tuolloin vanhempieni luona Porissa. tämän vuoden alussa Jasminin erottuaan poikaystävästään, hän on ollut tosi etänen mua kohtaan. lopulta jouduin turvautumaan sähköpostiin kun aina jos oltiin samaan aikaan koneella, niin jasmin oli ystäviensä seurassa enkä voinut sitten kertoa omia henkilökohtasia asioitani niinku ennen. kirjoitin jasmini sähköpostiin suoraan siitä että se on etäinen ja sen käytös mua kohtaan todella sattuu ja tuntuu pahalta. jasmin vastasi ja pahoitteli hirveästi ja sanoi että mulle se ei halua mitään pahaa, ja olen parhaimpia ystäviä kenee se on koskaa tutustunu ja yrittää pitää mahdollisimman paljon yhteyttä. mutta silti...ei moniin päiviin kuulunut taaskaan yhtään mitään. jasmin ei tykkää tai kommentoi enää mun facebook statuksia tai kuviakaan. ei mitään yhteyttä, nyt siitä ei oo kuulunu ainakaa viikkoon mitään. ja jos se nyt sattuu olemaan facebookissa samaan aikaan nii se ei mulle puhu mitään. mua sattuu jutella sen kans, mut sattuu myös se kun en puhu sen kanssa. vaikea päästää irti. ja muutenkin se on käyttäytyny paskamaisesti mua kohtaan. olin toukokuussa 5 päivää Helsingissä anoppini kanssa, anopin tyttären luona. otin viikkoa enne reissua jasminiin yhteyttä, että voitasko me sillo nähdä. jasmin sano et se on töissä ja sil on alkamas koeviikko ja sil on just sinä viikonloppuna tulos ystäväporukka pelaamaan jotain lautapelejä sen luo. helsingissä ku oltiin nii soitin sille, se oli kaveries kans, eikä mua tajunnu pyytää mukaan sinne, se sit varas mulle vaivaset kolme tuntia, ehittii me siinä syömässä käydä ja vähä kiertää keskustaa ja se siitä.. ja se suunnitteli kaks vuotta reissua poriin ystävies kanssa, sil oli se facebookissakin ja se kutsu jotain ystäviään mukaan sinne, mut ei mua. siellä porin reissulla oli jasminin opiskelukavereita ja jasminin lapsuuden ystäviä porista, mutta missään vaiheessa se ei ees vihjannu että "hei olis kiva jos säki tulisit" mitä tämmönen oikein on, oon kaikkeni yrittäny mut voimat ei riitä enään. pitäskö mun päästää vaan irti?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat