BICHON FRISE

Vierailija

Hei kaikille!

Haluaisin tietää kuinka monelle allergiselle on sopinut bichon.

TIEDÄN ETTÄ SE ON YKSILÖLLISTÄ YMS, kaipaan vain kokemuksia hyviä ja huonoja. mieheni on allerginen ja olemme menossa huomenna kenneliin kylään testailemaan allergian laatua.

Kommentit (4)

Vierailija

Hei,

Itse otin kaksi vuotta sitten bichon frisen koska poikaystäväni perheessä oli allergiaa, ja ei ole ollut mitään ongelmia. Tämän jälkeen myös ystäväni otti bichonin koska oli allerginen eikä hänellekkään ole tullut mitään oireita koira on jo yhden vuoden ikäinen :)

Vierailija

voithan tietysti ostaa bichon ja vaikka sopia myyjän kanssa kaupan peruttavuudesta jos bichon vaikuttaa miehesi allergiaan. Tässä tapauksessa voisi kenties miettiä allergiatonta koiraa. Esimerkiksi Portugalin vesikoira on periaatteessa aika samanlainen kuin bichon mutta vain hieman suurempi (;

Vierailija

voithan tietysti ostaa bichon ja vaikka sopia myyjän kanssa kaupan peruttavuudesta jos bichon vaikuttaa miehesi allergiaan. Tässä tapauksessa voisi kenties miettiä allergiatonta koiraa. Esimerkiksi Portugalin vesikoira on periaatteessa aika samanlainen kuin bichon mutta vain hieman suurempi (;

Vierailija

Itse olin allerginen koirille, kun perheeseemme tuli bichoni isän uuden naisystävän kautta. Koira ei aiheuttanut aluksi kovin vakavia oireita, mitä nyt joskus aivastutti ja silmiä kutitti. Koiran kanssa on yhteiseloa ollut nyt jo monta vuotta, eikä enää ole ollut minkäänlaisia oireita! Siedätyshoitoa parhaimmillaan ilmeisesti :) Omalla kohdallani kyseinen rotu ei siis ärsyttänyt yhtä paljon kuin monet muut rodut, joten itse voisin ainakin suositella rotua =)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat