monimutkainen juttu :s auttakaa!

Vierailija

Ensinnäkin olen 21v, joten tämä asia ei ole mikään yksinkertainen.

Elikkä on semmonen juttu, että olen kiinnostunut yhdestä pojasta, joka asuu ulkomailla ja tekee työkeikkoja Suomessa (kyllä, ei kyllä uskois mut näin on.)
Alettii juttelee netissä ja juttu luisti loistavasti, niin hyvin et ehdotti jopa tapaamista seuraavaks kun se on Suomessa.
Ok.. lopetti yht' äkkiä yhteydenoton ja päätin unohtaa koko tyypin.
mut sitten kuitenkin lisäs joskus 2kk kuluessa facebookissa kaveriksi ja selviskin syy.. oli suhteessa. jes. mut kuitenki päätti kysellä kuulumisiä jne, vaikka oli toinen nainen kuvioissa.

No nyt ne eros, ja kysyin häneltä et mikä meni väärin ja avautu ihan kunnolla.. sen jälkeen alko juttelee samalla tavalla kuin ennen eli kehuskeli kokoajan ja ehdotti uudet treffit. Ok, mä suostuin..

mutta nyt yks ilta se ei taaskaan vastanut viesteihini. eikä ole ollut muutamaan päivään koneellakaa (3-4 pvä) ja jotenkin tuntuu siltä et hän on exänsä kanssa virossa koska, sillä likalla on vielä facebookin mukaan vielä suteessa hänen kanssaan.

elikkä, miten minun kannattaisi tässä toimia??
pitäskö lähettää uutta viestiä vai ei?

Kommentit (3)

Vierailija

Kysy siltä ihan suoraan mitä se haluaa susta (ei kuitenkaan omistushaluisesti..)
Mulla on ollut tollanen tilanne, ja on osottautunut että jätkällä on ollut elämässään vain vaikea tilanne eikä ole siitä tietenkään viitsinyt vieraalle selittää. Tilanne selvisi, juttu ei onnistunut mutta ollaan hyviä ystäviä.

Siksi sanosinkin että anna mahollisuus mutta oo varpasillas :)

Vierailija

suosittelisin unohtamaan koko tyypin. varsinkin jos vielä naamakirjassakin on yhdessä vielä "exänsä" kanssa. sinähän et tiedä asioiden todellista laitaa, ja hänhän voi valehdella sinulle silmät korvat päästä jos haluaa, kun ei edes suomessa asu. turhaa tuhlata aikaansa tuollaiseen hankalaan kaukosuhteeseen, kun varmasti löydät ihmisen itsellesi vähän lähempää.

Vierailija

nyt on semmonen tilanne, että hänellä itellä ei ole siviilisäätynä "seurustelee" vaan sillä exällä on, ja uskoisin että se likka on ihan muutenkin päästänsä ihan sekaisin kun kuulin huhua, että se joutu mielisairaalaan et en tiiä.. ja nyt hän pyysi treffeille!

kun ite muutan samaan maahan missä sekin asuu (olen siis alkuperäisesti ulkomailta) niin sitä välimatkaa ei tule kovin paljoo :)

kysyin häneltä suoraan, että mitä hän haluaa musta ja sano olevansa kiinnostunut minusta, siksi pyysikin treffeille! ja vieläkin myönsi ettei ole pelkän seksin perässä ja että hän ei harrasta seksiä ellei ole suhteessa tietyn ihmisen kanssa :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat