oonkohan sittenkin antanut liian helposti anteeksi..?

Vierailija

Täst on nyt jo melkeen muutama vuos ku kaikki alko..
eli yhen mun kaverin kaveri tuli puhumaan mulle netissä ja alettiin aina silloin tällöin juttelee mut ei todellakaa usein, oltiin pari kertaa nähty, ku yhtäkkii tää jätkä tulee sanomaan mulle että on miettiny mua taas koko päivän ja että on alkanu tykkää musta.. olin vähän et wtf, eihän me ees tunneta kunnolla? sitten ku se oli jonkin aikaa puhunu mulle tommosia ni huomasin että se oli saanu mut kiinnostumaa itsestään, eikä menny ku ehkä kuukaus ku huomasin että oon ihan ihastunu siihen.
No ei menny kauaa ku tää jätkä alko leijumaan mulle monista muistaki tytöistä, ja mustasukkane ku oon ni en tykänny tommosesta yhtää.. tää jätkä oli muutenki alkanu käyttäytymää jotenki tosi ylimielisesti mut silti en voinu enää unohtaa koska se kehu mua päivittäin ja sano kaikkee tosi ihanaa esim että ei koskaan haluu ketään muuta ku mut..

meille tuli tosi usein pikkuriitoja joihi kaikkiin pidin itteeni syyllisenä koska ajattelin et oon vaan liian mustasukkane ja pyytelin sitä aina anteeks. ikinä en nähny et tää jätkä olis tehny mitää väärin. ja tää jätkä teki tosi usein sillee että se ilmotti mulle että sitä ei kiinnosta enää, ja parin päivän jälkeen se tuli pyytää anteeks ja sano että ei tarkottanu ja annoin joka kerta anteeks.

lopulta meijän välit meni taas saman asian takii: jätkää ei kiinnostanu enää yhtää ja se oli heti perää alottanu jotain yhen illan juttuja. sen jälkeen olin ihan hukassa ja itsetuntoni oli niin alhaalla, inhosin tätä jätkää mut silti samalla välitin siitä edelleen vaik vihasin sitä kaikkee miten se joka kerta kohteli mua.
mulla kesti tosi kauan unohtaa koko ihminen ja vihdoin ku olin päässy tän asian yli ni eiköhä se tuu puhumaa mulle mesessä..tuli ilmottamaan että ei koskaa halunnu mun kaa yhtää mitään, että se leikki vaa mun tunteilla ja oikeen kiitteli siitä miten se oppi taas lisää miten miellyttää naisia ja sitte ku sanoin sille että tuskin se tulee samaan ketää jos se tekee kaikille aina tolleen ni vastaus oli et 'no ei nyt tolleen tehä semmosille :DD' mua niin otti päähän et miten joku voi tehä tytöille tommosta ja mä viel kerroin sille tosi paljon kaikkia mun asioita samalla ku se halus vaan leikkii mun tunteilla.. en todellakaan haluu et kukaa joutuu kestää semmosta et on vaa joku jätkän pelinappula jolle tehää mitä ite halutaa. ja tää jätkä tuskin tietää kuinka paljon siitä välitin ja miten paljon se merkitsi mulle..

ja siis sen takia kerroin tän kaiken koska olen edelleen tän jätkän kanssa väleissä mutta mitään muita ku kaveritunteita mulla ei ole enää sitä kohtaan.. silti joskus mietin et oonko antanu liian helposti anteeks et olisko mun pitäny silloin vaa unohtaa koko tyyppi eikä enää olla missää väleissä sen jälkee mitä se on tehny mulle? väkisinki jos puhun sille ni tulee vaa mieleen se mitä se mulle teki..

Kommentit (3)

Vierailija

Mä ainakin olisin unohtanu koko tyypin ja laittanu välit poikki! Ei tollasta saa tehdä kellekkään! Mä en ainakaan alentuis siihen et jäisin sen kaveriks.Mulla on itellä vähä samanlaisia kokemuksia ja en kyl jääny enää yhtään kaveeraan!

Vierailija

Kyseessä on narsistinen ihminen, joka selittää ummet ja lammet todella uskottavasti siitä, miten hän rakastaa sua ja ei voisi koskaan ottaa muita jne. Todella monille ihmisille on käynyt näin, eikä tämä ole normaalia parisuhdetta, vaan ihan sairasta leikkiä.

Olosi helpottuu, kun irrottaudut hänestä. Katkaiset kaikki yhteydet häneen, meset ym. äläkä enää tapaa häntä, jos mahdollista. Jos joudut viettämään aikaa hänen kanssaan, älä kerro kuulumisiasi tai mitään henkilökohtaisia asioita. Tällainen ihminen kuin hän, janoaa draamaa ja tietoja sinusta, hän nauttii siitä että kärsit. Älä päästä häntä enää takaisin elämääsi. Jos mahdollista, kohtele häntä kuin ilmaa.

Kannattaa myös etsiä juttukaveriksi toisia miehiä ja kysyä heiltä mielipidettä tällaisesta ihmisestä. Se helpottaa, kun toinen mies haukkuu tämän pystyyn, ihan totta :D Ja kehuu sinua, ettei itse koskaan tekisi noin mukavalle naiselle noin, vaan pitäisi sinua kuin kukkaa kämmenellä. Varo silti astumasta heti toisen narsistin armoille.

Alkuun voi tuntua todella pahalta, pitkäänkin, mutta ajan myötä se tosiaan helpottaa. Yritä tehdä oikeita ratkuisuja nyt, niin voit tulevaisuudessa muistella, että teit oikein. Niin pahalta kuin se voi tuntua, katkaise kaikki välit häneen!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat