Voiko tyhjennysvuoto olla tulematta?

Vierailija

Jos syö pillereitä säännöllisesti ja ohjeiden mukaisesti niin voiko tyhjennysvuoto silti olla tulematta, vaikkei olisi raskaana? Tuleeko tyhjennysvuoto aina samana päivänä vai onko se yksilökohtaista? :O

Kommentit (5)

Vierailija

mulla ainakin tyhjennysvuoto tulee n.2-4 pv:n päästä pillereiden lopetuksesta, vaihtelee tosin esim. stressistä johtuen. mutta en tiedä voiko olla tulematta kokonaan, itsellä on kyllä aina tullut :o

Vierailija

mulla ainakin tyhjennysvuoto tulee n.2-4 pv:n päästä pillereiden lopetuksesta, vaihtelee tosin esim. stressistä johtuen. mutta en tiedä voiko olla tulematta kokonaan, itsellä on kyllä aina tullut :o

Vierailija

kaverillani taisi jäädä toinen tyhjennysvuoto välistä..sen jälkeen taas tullut levyn jälkeen tyhjennysvuoto normaalisti. mutta tietysti kannattaa varmistaa asia raskaustestin avulla, oman ja poikaystäväsi(?) mielenrauhan ja mahdollisten elämänmuutosten vuoksi ! :)

Vierailija

Mitä pillereitä syöt?

Oon syöny varmaan nyt 2 vuotta Minipill-nimisiä ja olisko alussa 1 kerran tullu tyhjennysvuoto..eli melkein pari vuotta nyt oon ollu ilman menkkoja.
Lääkärin mukaan se on ihan normaalia..mutta itestä tuntuu että ei.

Vierailija

Mulle terkka sanoi että voi jäädä joskus välistä ihan muuten vaan, tutkimattomat ovat menkkojen tiet... Mulla jos aamuisin pillerin otan ja viimeisen lauantaina ni jos oon aikaisin aamulla ottanu pillerit yleensä ni alkaa ti-ke tai ke-to -yönä, myöhemmin päiväl jos oon suurimmaks osaks ottanu ni voi alkaa päivälläki. Mut on ihan mahdollista ja normaalia et tyhjennysvuoto jättää tulematta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat