Miehen kesäriehaannus? (pikaista apua kiitos!)

Vierailija

Mulla on ongelma:
Lähdin porukoideni kanssa keskiviikkona mökille ja tulimme takaisin perjantaina. Kysyin viestillä poikaystävältä että nähtäisiinkö. Ei, oli vastaus. Hän haluaa olla itsekseen. Olin myös aiemmin puhunut että haluaisin yhteen ravintolaan syömään ja hän ilmoitti että menee sinne lauantaina muutaman jätkäkaverin kanssa, että "toki olet tervetullut mukaan". Noh, ymmärrän kyllä että hän haluaa olla itsekseen. Eilen sitten olin kaverin kanssa keskustassa ja ajattelin että pistäydymme tässä ravintolassa koska olen himoinnut sen ruokaa niin pitkään ja en mä viittis mennä jätkien kanssa ylimääräsenä syömää. Ilmeisesti poikaystäväni suuttui ja loukkaantui kun kävin siellä syömässä, vaikkei sitä myönnäkään. Nyt on lauantai ja mitään elonmerkkejä hänestä ei kuulu. Pitäisikö minun tekstata hänelle ja kysyä että näemmekö tänään vai emme vai pitäisikö vain antaa olla ja odottaa koko ilta?
Mulla on ikävä, mutta ilmeisesti hänellä ei. Hänellä alkoi loma perjantaina, voisikohan tämä en-halua-nähdä-juttu johtua siitä? Että haluaa rellestää ilman tyttöystävää jaloissa?

Kommentit (1)

Vierailija

Ei tuo kovin kypsää käytöstä poikaystävältäsi ole! Ei tyttöystävää kohdella noin, sinulla on täysi oikeus loukkaantua. Toki poikaystävälläsi on oikeus viettää omaa aikaa, mutta ei hänen kuulu nolata sinua kieltämällä/suuttumalla ravintolassa käymisestä. Itse haluaisin tietää, mitä poikaystäväsi selittää kavereilleen. Ilman tyttöystävää on hyvä välillä rellestää, mutta siihen ei kuulu tuon vapaa-ajan hehkuttaminen ihanana lomana suhteesta. Ideana on yleensä se, että suhde tuntuu ihanammalta kun ei olla vähään aikaan nähty.

Itse odottaisin, että poika ottaa itse yhteyttä. Näin et painosta häntä. Jos hän laittaa sinut kuitenkin odottamaan liian kauan (yli neljä päivää), ota yhteyttä ja sano, että ei seurustelussa ole järjeä jos toinen ei halua nähdä..

Tietysti asiaan vaikuttaa se, minkä ikäisiä olette ja kuinka kauan olette seurustelleet. Varsinkaan nuorena ei kannata seurustella niin tiukkapipoisesti, että hylkää kaverit ja on kokoajan poikaystävän kanssa. Jos olette olleet pitkään yhdessä, kannattaa välillä hankkia muutakin elämää (ei tietenkään pettämistä).

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat