Kui todennäköstä et oon raskaana?

Vierailija

Jussina tuli harrastettuu suojaamatonta seksiä. 16h kuluttua otin je-pillerin, ja tuli tooosi niukkaa tiputteluvuotoo pari pv (saatto johtuu siitäki et oli eka kerta kyseessä ja tuli verta yhdynnän aikana jonku verra). Menkkojen ois pitäny alkaa tässä alkuviikosta mutta niitä ei näy eikä kuulu.

Ohjeissa luki et jos menkat on 5pv myöhässä ni raskaustesti ois iha oleellinen juttu, mut sit taas siel luki myös että menkat saattaa heittää muutamalla päivällä. Mulla on muutenki edelleen suht epäsäännölliset menkat ja nyt viel kauhee stressi tästä asiasta et menkat saattaa viivästyy entisestään, vai..? Ihan hirvee pelko koko ajan, tekis mieli vaan rynnätä apteekkiin ostaa raskaustesti vaikka tiiän et ois iha liia aikasta siihen.

Ääää jakakaa vähä kokemuksia ja lohduttakaa :(((

Kommentit (6)

Aelyn
Seuraa 
Liittynyt1.10.2010

Tee heti se testi. Tuskin olet raskaana, mutta itse olin joskus melkein samanlaisessa tilanteessa (ei vaan ollut eka kerta) ja menkat alkoivat samana iltana kun testi näytti negatiivista, taisi stressi vaikuttaa kun olivat melkein viikon myöhässä. :p

Vierailija

Mullakin oli 10 päivää myöhässä stressin takia. Olin just sinä päivänä menossa testiä ostamaan. Suosittelen kanssa tekemään testin heti, että saat selvyyden asiasta. Jos oottelet ja stressaat monta päivää, menkat todennäkösesti vaan siirtyy ja siirtyy..

Vierailija

Menkat alkokii sit tuon mun viestin seuraavan päivänä... onneksi! Nyt oon alkanu sit miettiä et oisko siltikin mahollista et oisin raskaana :D Ei kyllä oo mitää kummempii oireita kai ollu. Menkat oli ihan normaalit jotenka täs ei mitää hätäpäivää sit enää ole?

Eipähä tee mieli enää oikein harrastaa seksiä ku aiheutti nii kamalaa panikointia :D

Vierailija

Luin aikoinaan, että kyllä on todella pieni mahdollisuus, että menkkoi voisi tulla todella pienet vaikka olisikin raskaana. Mutta yleensä se on niin, että jos on raskaana niin ei tule menkkoja, sillä onhan se paljon luonnollisempi ajatus taas. :o

Mutta jos epäilet olevasi raskaana niin tekisin sen testin mahdollisimman pian. Jos yhdynnästä on 5vk nii sitten se näyttää, että oletko varmemmin raskaana. Kun 5vk on kulunut yhdynnästä nii se näyttää todella hyvin, että onko positiivinen vai negatiivinen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat