punaisuutta peittävä meikkivoide/jokin muu tuote?????

Vierailija

KRITEERIT :D
ELI:
-Halpa
-Pysyy kasvoilla koko päivän iltaan asti
-EI LIIAN TUMMA (mulla ei oo mikään kovin tumma iho)
-sellanen et ihosta tulee mattapintanen (ei kiillä)
-Riittoisa
-Kiva koostumus, ei näytä siltä et ois kauheesti meikkii, ei tuu sellasta pakkelinaamaa eikä tarvi laittaa tuotetta paljon

Peittää punaisuuden, mustapäät ja kiillon eikä jätä sitä kohtaa tummemmaks kun muu iho. Peittää isoi ihohuokosii.

Auttakee please :DD

Kommentit (5)

Vierailija

Jos punotuksen haluaa kunnolla pois kannattaa käyttää jotain vihertävää koska se on punasen vastaväri. Esim ben nyellä on hyvä punasuuden neutralisoija, sitä pistetään meikkivoiteen alle tai päälle. Se peittää hyvin punasuuden. :) sit toinen hyvä on make up foreverin semmonen vihree hd neste. Niillä molemilla on kyl hintaa mut esim. Se ben nyen kestää monta vuotta (n.30 e). Mustapäihin kannattaa ostaa jokin toinen peitevoide. :)

Vierailija

Laitan vastaukseni tähän kun jostain syystä puhelimeni ei antanut sitä tuonne toisaalle laittaa.. :) Itse tykkään käyttää couperosa iholleni talvella Maybellinen Super Stay 24h meikkivoidetta, se on kevyt koostumukseltaan, mutta peittää todella hyvin ja kestää koko päivän. Kaipaa päälle irtopuuterin kiinnittämään. Keväällä ja syksyllä käytän L'Orealin True Match Minerals meikkivoidetta. Lopputulos ihanan kevyt ja kuulas, melkein kuin ei olisi meikkivoidetta laittanutkaan. Ei kaipaa päälle muuta puuteria, ja peittää punaisuutta ja muita ihovirheitä todella hyvin. Minulla on myös mustapäitä punaisuuden lisäksi, mutta muita peitevoiteita käytän todella harvoin näiden lisäksi. Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan! Ja kumpikaan ei kovin kallis, Maybellinen alle 15€ ja L'Oreal alle 20€ :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat