harrastaako kukaan kirjeenvaihtoa?

Vierailija

Harrastaako nykyään ihmiset enää perinteistä kirjeenvaihtoa? Itse olen näin aikuisiällä innostunut kirjoittelemaan ihan käsinkirjoitettuja kirjeitä :) maileista en niinkään perusta, vaan ihan omilla pikkukätösillä kirjoitettuja kirjeitä :)ja voi että rakastan saada piitkiä kirjeitä ja rakastan niitä ehdottomasti myös kirjoittaa <3 jos ois vaan luovuutta enempi niin voisin vaikka kirjailijaksi alkaa :)
Ja juu tämä on kirjeenvaihtoilmoitus tässä samalla, hakusessa ois uusia kirjekavereita ikään katsomatta ja paikka kuntaan katsomatta, ikähän on loppujenlopuksi pelkkiä numeroita :)
oon siis 25w tyttönen varsinais-suomesta, harrastan kirjeenvaihtoa, lukemista, valokuvausta, pyöräilyä, sauvakävelyä :) luonteeltani oon hiljainen, rauhallinen, rehellinen, luotettava, huumorintajuinen :)
Niin että jos kiinnostaa mahdollisesti tutustua minnuun enempi niin laittakaas postia tulemaan osoitteeseen suikka85@yahoo.com, mielenkiinnolla vastauksia odottelen :)

Kommentit (8)

mussu_
Seuraa 
Liittynyt8.1.2010

Ala-asteella tuli monien kanssa kirjoteltua ja paljon :) Itse pidin siitä todella paljon, mutta sitten se jäi kun kaverit halusivat olla niin uuden aikaisia ja tavallaan "vanhoja" eittei nyt semmoista voi harrastaa :) Siihen jäi pieni kaipuu kyllä :)

Vierailija

Se oli kyllä hienoa. Harmi kun ei tainnut tulla säästettyä kaikkia vanhoja kirjeitä mitä joskus pienenä tyttönä sai. :) Olisihan sitä hienoa jatkaa. Ja mukavampi se on saada kirje postissa (kerranki jotain muuta kun laskuja) kun sähköpostia. :)

Vierailija

Minäkin olin kova kirjoittelemaan käsin pikku tyttönä! Jos en ihan väärinmuista niin taisi joskus olla jopa 20-30 kirjeenvaihtokaveria! :)

Vierailija

Itse heitin muuton aikana kaikki kirjeet menemään epähuomiossa ja nyt kaduttaa, oli ollut kiva lueskelle niitä ja muistella. Olisihan se kiva saada jotain postitse laskujen ja muitten ikävien kirjeiden seassa, kun s.postissa ja facessa.

mussu_
Seuraa 
Liittynyt8.1.2010

Lainaus:

Itse heitin muuton aikana kaikki kirjeet menemään epähuomiossa ja nyt kaduttaa, oli ollut kiva lueskelle niitä ja muistella. Olisihan se kiva saada jotain postitse laskujen ja muitten ikävien kirjeiden seassa, kun s.postissa ja facessa.

kirj. mussu_

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat