Selluliitti ongelmia jo nyt

Vierailija

Onko normaalia että minulla 15-vuotiaalla tytöllä joka on 163cm ja 60kg näkyy jo pepussa selluliitti seisoessa ja kun vähän puristaa ihoa niin näkyy muualla kunnolla? Voi olla,että se johtuu syömis- ja liikkumistavoistani.
Liikkumallahan se lähtis..olis vaan motivaatiota ja jaksamista siihen.

Kommentit (4)

Vierailija

On ihan normaalia. Se on voinu tulla iha vaikka siitä et kasvupyrähdyksessä oot kasvanu ensin pituutta nopeesti ni onha sitä pitäny nahkankin venyä ku painopituus suhde on alkanu tasottua. Itelläni on reisissä ja pakaroissa selluliittiä joka näkyy iha seistessä ilman puristamattakin. Ja kyllä, kävellessä iha normaalistikin reidet sekä takamus hyllyy! Sekä reisissä on raskausarpia. Kuuluu naisten elämään, toisille tulee itestään, toisille ei ikinä! :) Äläkä anna sen vaivata, ei siihen kukaan kiinnitä huomiota jos on vaikka sortsit jalassa, jos et ite sitä mainosta.

Vierailija

Kuulostaa siltä että sinulla on ensimmäisen asteen selluliitti. Liikkumallahan se tietenkin lähtisi, mutta koska sinulla on vasta ensimmäisen asteen selliliitti niin ihon kuivaharjaus voisi auttaa sinun ongelmaan. Kunhan jaksat ahkerasti kuivaharjata ihoa :) jätä myös ylimääräinen suola ja sokeri pois ruokavaliosta.

Vierailija

Mulla oli teini-iässä IHAN sama juttu kun sulla, mulla alko ilmetä sitä vaan 13-vuotiaana. Ensin kun huomasin että mun pepussa ja reisissä on selluliittia, kauhistuin, sillä luulin että se on jotenkin ''epänormaalia''. Oon 22-vuotias ja mulla on edelleen selluliittia mutta oon ihan tyytyväinen itteeni, sillä selluliitti on yhtä luonnollinen asia kun esim. nukkuminen, syöminen, pieru..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat