Mies/seksiaddikti

Vierailija

Mulla on sellanen "ongelma", että missä tahansa olen, huomioin vain miehet. Kavereiden puheet menevät toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Mulla on netissä monessa eripaikassa tunnukset, joissa etsin seuraa itselleni. Ajattelen vain miehiä ja en osaa olla miesten lähellä ajattelematta seksiä. Se alkaa jo ärsyttämään. Harrastan seksiä eri miesten kanssa viikottain ja tuntuu ettei riittäisi. Kuitenkin kaipaan seurustelu kumppania, mutta en halua tyytyä vain yhteen. Onko kellään muulla samaa ongelmaa tai olisiko jollain joku hyvä keino päästä tästä pakkomielteestä eroon ?

Kommentit (13)

Vierailija

mulla on ollut vähän sama ongelma.., tossa joulun aikaan tapasin pari kolme hyvää miestä, olin/seurustelin niiden kaikkien kanssa samaan aikaan, ei käyny aika pitkäksi ja olihan se jännittävää ja aikamoista sumplimista, mutta toukokuussa väsyin jo siihen ja jätin kaikki sitten samaan aikaan ja samana päivänä. Olen ollut yksin ja vähän rauhotellut itseäni.. tiedän miltä tuntuu mennä baariin, ei mua kaverit kiinnosta, alan heti tähyillä sopivaa miestä ja melko usein se löytyykin.. rakastelemisessa on sitten semmosta että vaikka olisin saanut monta hyvää o:ta peräkkäin, vieläkin vaan panettaa tai ainakin teksi mieli jatkaa sitä vaikka koko päivä..sitten vertailen miehiä mielessäni salaa ja naureskelen välillä niille ja niiden olevanaan ihmeellisille taidoille ja peniksille....tätä kierrettä on jatkunut melko pitkään jo..seksi on minulle tärkeä purkautumiskeino ja osoitan sillä tavalla tunteitani ja rakkauttani miehelle.. mut onkohan tämä kaikki jo liikaa..minäkin haluaisin seurustella mutta en sitten pysty olemaan sen saman tyypin kanssa kovin kauaa ja mietin mielessäni lähtemistä ja muuta koko ajan..näillä mennään, Zibzib, et ole yksin..

Vierailija

jotenki helpottavaa ajatella, että en oo mikää friikki tai mitään. Mut ei toi tosiaan aina kivaa ole, varsinki ku se menee jo yli. Ja niinku säki kirjotit, että vaikka saisit kuinka ja monta o:ta, ni aina tekee mieli lisää, ni mä oon omalla kohdallani ruvennu miettimään, et jos kyse onki jostain muusta. Jostain, mitä en oo vielä kokeillu ja alitajunnaisesti tarviin sitä, vaikken tiedä, mitä se on..

Vierailija

olen miettinyt itseni kohdalla joskus samaa, että oisin miesriippuvainen tai jotain vastaavaa..viikon aikana minulla oli kolme eri miestä peräkkäisinä päivinä..6kk aikana 9 miestä ja kaverini eivät oikein ymmärrä sitä. Tapasivat oikein sanoa että minulla olisi kuukauden aikana enemmän miehiä kuin heillä vuodessa ja muutenkin aina kritisoivat miehistä. Ymmärrän sen kyllä ettei se onnea pisemmän päälle tuo. Osittain se johtuu myös lapsuudesta. Isä ei ollut koskaan kotona eikä hänellä ollut aikaa minulle. Psykologini sanoi että haen hyväksyntää muilta miehiltä. onhan meitä viriilejä naisia maailmassa. tosin olen seurustellut 5kk kiltisti. aina tekee mieli muitakin mutta en halua riskeerata yhden illan jutulla suhdetta.

Vierailija

Se on hyvä, et tiedät, mistä se mahdollisesti johtuu. Mulla on silleen, et jos seurustelen- petän. Ja niinkuin mainitsin, en tunne siitä minkäänlaista huonoa omatuntoa. En nyt väittäisi olevani nynfomaani, minulle ei yksinkertaisesti riitä mikään. Se tässä huolettaakin.. :<

Vierailija

no et tosiaankaan zipzip. tässä vain on käynyt näin ja tälleen, uskon asioiden tasaantuvan meidän jokaisen elämässä aikanaan.. olen miettinyt oikeasti että olenko lesbo ja etten haluakkaan/tarvise miestä, mutta en tunne seks.vetoa naisiin mitenkään, tosin ihailen kauniiden ja tyylikäiden naisten ulkonäköä mutta siinä kaikki, joten ei se ole sitäkään. saattaa olla ettei kannata ottaa näistä niin kovaa tressiä, hormoonit hyrrää, elää vain päivä kerrallaan. Olen vain ehkä keskitasoa seksuaalisempi kuin yleensä, ja olisiko se sitten nin väärin, en tiedä.. en jaksa miettiä mistä käytökseni johtuu,en loukkaa ketään enkä ole koskaan varattujen kanssa, pidän itseni terveenä enkä lähde mihinkään erikoisuuksin tai ihmemestoihin joidenkin vieraitten ihmisten kanssa. .. kylläkait lapsuuskin voi vaikuttaa, olin kyllä isän tyttö, isä rakasti minua enemmän kuin äiti koskaan, mutta olen jo sen ikäinen että olen päässyt yli lapsuusajasta ja elän vain itselleni.

Vierailija

Munkin mielessä on tosiaan käynyt, että olenkohan lesbo ja oikeeestaan ajattelen juuri samalla tavalla kuin sinä. En tunne naisia kohtaan mitään seksuaalisesti, mutta ihailen joidenkin ulkonäköä ja olen kiinnostunut naisten vartaloista ihannointi mielessä, mutten muussa mielessä. Ja niinkuin sanoit, että olet ehkä vaan seksuaalisempi kuin moni muu. Näinkin voi olla. Mutta tosiaan olisi kiva, ettei elämä/ajatukset pyörisi koko ajan miehissä ja seksissä. Ja en itse tosiaan usko, että nämä asiat liittyisivät mitenkään lapsuuteen, koska lapsuudessani ei tapahtunut mitään "poikkeavaa". Pari kaveriani ovat sanoneet, että tämä johtuu siitä, koska olen skorpioni horoskoopiltani. Mutta vaikka sanotaan, että skorpioni on tähtimerkeistä seksuaalisin, ni sitä ei voi yleistää mitenkään. Ja yhtä hyvin muunkin tähtimerkkiset voivat olla seksuaalisia monella tapaa. Olen myös ajatellut meneväni terapeutille ihan muistakin syistä, mutta haluaisin kuitenkin puhua tästä. Tai sitten mennä ihan seksuaaliterapeutille ja hakea häneltä jotain uutta näkökantaa tähän asiaan jne.. :)

Vierailija

jos tuntuu että tarvii mennä selvittelemään ajatuksiaan terapeutille tai asiantuntijalle on se ihan ok. se tekisi hyvää varmaan meille ihan jokaiselle. Voi olla että kun löydät jossain vaiheessa hyvän puolison tai kumppanin, olisi se sitten mies tai nainen, löytyy tasapaino tuohon seksiasiaankin sitten, ja kun tulee muita mielenkiintoisia asioita ja harrastuksia, saattaa seksin tarve ja -ajatukset vähetä, ihmisen elämä menee sykleissä.. ja samaa toivon tietty myös itselleni tapahtuvaksi. en erityisesti usko horoskooppeihin mutta saattaahan niissä joku perä ollakin.. itse olen nousevalta merkiltä oinas, päämerkki on ihan muuta mutta rakkautta on minun mielestäni ihan kaikkialla.. voin helposti olla monen kanssa samaan aikaan, rakastaa siis monta samaan aikaan ilman omantunnon tuskia ja ihan oikeasti rakastaa eri henkilöitä samaan aikaan syvästi, mutta se on pitkällä juoksulla mahdotonta käytännössä pitää useita suhteita pystyssä, ihan siis mahdotonta.. olen kuitenkin dualistinen luonne ja en taida tästä piirteestä päästä kuin vasta haudassa..

Vierailija

eräs kaverini on samanlainen, se aina kyllästyy siihen yhteen mieheen ja pettää, panee kaikkia. sillä on tosi huono itseluottamus, että musta tuntuu että se hakee hyväksyntää, haluaa kokea itsensä halutuksi. mutta tosiaan teitä en tunne niin en tiedä millaisia te olette. mutta itsetutkiskelu , et miettii millainen on ja miksi on sellainen. sitte miettii mitä elämältä oikeastaan haluaa ja jos haluaa asiaan muutosta niin keksii jotain korvaavaa, että mikä tuntuu yhtä kiinnostavalta kuin just miesten/seksin ajattelu. pääseehän sitä ihminen vaikka millaisista tavoista eroon jos tosissaan haluaa. tsemppiä:)

Vierailija

joo, ennipenni, näin se on. kumpa se kaikki olisikin noin selkeää ja helppoa. kyllä minäkin toivon/toivoin pysyvää ja turvallista ihmissuhdetta mutta sellaista ei ole löytynyt tähän menessä ja tuntuu että aina jossain kohdin jo alkanut suhdekin alkaa falskata tai jokin tietty miehen piirre alkaa häiritä ja minä kyllästyn alta aikayksikön.., en nyt usko että tämä juttu on itseluottamuksestakaan kiinni. ehkä jostain muusta ja en tiedä tosiaan syytä.. olen rikkonut jo monen sydämen ja moni on rikkonut minun sydämen ja oikestaan ja tarkemmin ajatellen siksi en usko pysyvään ihmissuhteeseen ja ikuiseen rakkauteen enää ollenkaan. Olen nähnyt ympärilläni "hyvien avioliittojenkin" katkeavan ja myös että moni puoliso pettää "omaa kultaansa" ihan silmät kirkkaina.. Rakkautta kyllä on ja paljon, mutta kohteet vaihtelevat. Toivotan kuitenkin teille kaikille parempaa onnea rakkaudessa ja avioliitoissa, toivottavasti olen väärässä.

Vierailija

Sehän siinä onkin, ku kyllästyy mieheen. Mullaki oli tässä just yks mies, jonka tapasin netissä. Juteltiin mesessä joku puol vuotta ja sit aateltii nähdä. Sitte mentiin syömään ja sen luokse yöksi. Mies oli erittäin mukava ja hauska. Harrastimme seksiä. Mies antoi mulle aivan upean orgasmin, mutta seksi jäi erittäin lyhyeksi muuten. Sitten nähtiin parin päivän päästä uudelleen ja teimme yhdessä ruokaa, katsoimme leffaa jne. Ja harrastimme seksiä. Siihen meni mun into. Halusin miehen lähtevän samantien seksin jälkeen. Mua rupes jotenki oksettaa kaikki siinä. Tapa, jolla se puhu ja kosketti mua. Ja mä kyllästyin siihen. En jaksanu enää kuunnella sen juttuja. Sit en ottanu siihe kontaktia viikkoon ja se otti ja pyys leffaan. Käytiin leffassa ja halusin nopee pois sieltä ja lähdinkin heti leffan loputtua. Ja näin on käynyt monta kertaa..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat