Voinko oppia viikossa kävelemään 8cm koroilla?

Vierailija

Tai siis korkokengillä ylipäätään kunnolla?

Kommentit (4)

Vierailija

Totta kai !

Kuka vain voi oppia kävelemään koroilla. Tässäkin asiassa harjoitus tekee mestarin. Aloita suhteellisen matalilla koroilla ja sellaisilla korkokengillä, jotka tuntuvat jalassa hyviltä ja tukevilta. Mieluummin hieman pienemmät korot, joilla osaa oikeasti kävellä kuin liian korkeat korot, joilla pienikin matka tuntuu tuskaiselta. Jo pienikin korko tekee kävelystä naisellisen. Sanotaan että 5cm korkojen päivittäinen käyttö vahvistaa lantionpohjanlihaksia. ;) Korot ovat naisten etuoikeus ! <3. Itse käytän korkoja melkein aina ja niissä tunnen itseni itsevarmaksi ja naiselliseksi. Kesä on parasta koroilla kävely aikaa kun ei tarvi huolehtia, että lennänkö nyt vai heti nenälleni. Kokeile vaikka kiilakorkoja, mutta suosittelisin kiertämään kitten healsit kaukaa ! Olen varma, että opit kyllä ! Selkä suorassa, polvet suorassa ja itsevarmana onnistut varmasti. :)

Vierailija

8cm on aika korkee tavote mutta aina voi yrittää:D ite käytän korkoja yleensä vaan juhlissa, baarissakin joskus mutta matalia. Tahtoisin käyttää enemmän mutta oon jo valmiiks 175 pitkä, joten olo tuntuu liian isolta jos on korkeet korot jalassa:D mutta olen samaa mieltä että harjoitus tekee mestarin, tässäkin asiassa:) kannattaa ottaa myös joku makutuomariks joka voi sanoo mikä näyttää hyvältä ja missä on parantamisen varaa! tsemppiä harjoitteluun! =)

Vierailija

Helposti :) Laitat korkkarit aamulla jalkaan ja kävelet päivän niin epäilen että osaat jo illalla kävellä ihan hyvin. Ainakin itse opin todella nopeasti :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat