tosissaan vai ei? viestit

Vierailija

mitä tarkoittaa kun ollaan jätkän kanssa "avoimessa suhteessa", ja se on ite tehnyt aika selväksi että ei halua muuta kuin seksiä, mutta sit se lähettää tekstareita, jossa sanoo, että "ethän pane muiden kanssa, en mäkään.." tai "ethän vilkuile muita jätkiä siellä bileissä" yms.

Mutta sit se ei kumminkaan halua tehdä mitään muuta kuin panna... Sehän on sitten ihan sama katsonko mä toisia vai en vai?? Ota siitä nyt selvää! Mitä mieltä olette? Haluaisin ensin ite ottaa vähän selvää tästä tilanteesta, ennen kun nostan kissan pöydälle hänen kanssaan :)

Kommentit (4)

Vierailija

Voi tosiaan olla, että se on alkanu kiintyä suhun... Kannattaa kysästä, että missä mennään :) Jospa miehen mieli on muuttunut ja se ehkä haluaiskin enemmän. Millon viimeksi hän on muistuttanut, että haluaa vain seksiä?

Vierailija

No kun hän ei halua tehdä ikinä mitään muuta, olen yrittänyt kysyä häntä jonnekkin ulos ihan vaan kävelylle, mutta aina löytyy joku selitys että ei pysty. Kavereiden kanssa hän kyllä käy ulkona.

Hän on aina hirveän vaivautunut kun alan kyselemään jotain ja en itsekään ole semmoista tyyppiä, joka utelisi koko ajan. Mutta ei tämmöistä ihme hissutteluakaan jaksa.

Vierailija

Haluaisi omaavansa ns. omistusoikeuden sinuun,asian mikä kuuluu vain parisuhteen toiselle osapuolelle. Kuitenkaan hän ei halua itse sitoutua siihen parisuhteeseen. Avoin suhde on hänelle vallan pitämistä käsissään, kuoritaan kerma kakun päältä ja jätetään loppu, eli suomeksi, seksi kyllä kelpaa muttei mikään sen syvempi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat