Miten pääsen exästäni yli?

Vierailija

Eli siis tilanne on se, että 4 vuotta sitten ihastuin erääseen poikaan. Siitä asti olen ollut ihastunut häneen ja nyt voisin jo sanoa, että rakastan häntä.
Emme ole koskaan oikeastaan seurustelleet, mutta meillä on ollut muutaman kerran jotain juttua. Aluksi poika lähestyi minua ja kertoi tunteistaan, jotenkin se sai minut pelästymään, sillä olin hyvin kokematon enkä ollut ikinä ennen edes seurustellut. Niinpä sanoin silloin että haluan olla vain kaveri. Pidimme hetken taukoa ja molemmat yrittivät jatkaa elämäänsä. Huomasin kuitenkin ajattelevani häntä usein, mutten uskaltanut tehdä mitään, sillä pelkäsin ettei häntä enää kiinnostaisi.
Muutama kuukausi sitten aloimme taas pitää yhteyttä ja näimme lähes joka päivä ja soittelimme toisillemme usein. Tätä ihanuutta kesti muutaman kuukauden, mutta sitten hän sanoi, että ehkä meidän pitäisi olla vain kavereita. Haluaisin olla enemmänkin, mutta tilanne on monimutkainen eikä seurustelu onnistu.
Ja nyt siis kaipaisin neuvoja, miten pääsen hänestä yli. Minusta tuntuu, etten edes halua olla muiden miesten kanssa, mutta häntäkään en saa. Haluan jatkaa elämääni eteenpäin, mutta se tuntuu vaikealta. Nyt kyseinen mies tietää tunteistani ja olemme puhuneet tapahtuneista asioista. Ja haluan edelleen olla hänen ystävänsä, joten välejä en voi katkaista kokonaan.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat