Uusia ystäviä Oulusta

Vierailija

Tervehdys!
Uuden Cosmon innoittamana minäkin päätin laittaa viestini tänne.
Eli kaipaisin uusia ystäviä Oulun seudun naisista, mm. kahvitteluun, shoppailuun ja muuhun mukavaan. Itse olen 25-vuotias töissä käyvä nainen, asun avoliitossa, harrastan liikuntaa ja olen erittäin eläinrakas. Muutamat ystäväni ovat karisseet matkan varrella erilaisissa elämäntilanteissa, ja olen vähän huono saamaan uusia ystäviä koska olen alkuun vähän ujo. Tosin se on vain ulkokuori joka karisee ajan myötä :) Laittakaahan viestiä jos täältä löytyisi muita uusia ystäviä kaipaavia.

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Hassu juttu, mutta viestisi kuulostaa siltä kuin olisin itse sen kirjoittanut! Itsekin Oulusta ja aivan samassa tilanteessa kuin sinäkin :)

Onko sinulla sähköpostiosoitetta?

Vierailija

Moi!

Täällä sitä ollaan uuden Cosmon jutun vuoksi. Ei voi muuta kuin yhtyä teihin. Olen 28-vuotias nainen Oulusta, myöskin töissä käyvä ja avoliitossa asuva, 8-vuotiaan koiran omistaja =)Itselläkin hieman hankaluuksia ystävien etsinnässä, juurikin alku ujouden vuoksi. Uusi ystävyys? =)

Vierailija

Heippa!

Jos mukaan mahtuu, niin täällä olisi vielä yksi oululainen nainen vailla uusia ystäviä elämäänsä. Ikää on 22, mutta eihän ystävyys ikää katso? :) Ystäväporukka kuulostaa hyvältä, tapaaminenkin voisi olla helpompaa kuin meitä olisi useampi mukana. Syntyykö keskustelua tänne vai siirrytäänkö sähköpostienvaihteluun?

Vierailija

Moi! Täällä sama tilanne, olen asunut Oulussa vuoden enkä ole saanut yhtään uutta ystävää, ennestään tuttuja täällä on vain pari. Olen pian 20-vuotias, eli vieläkin nuorempi, mutta ainahan voi yrittää ja kaikki ihmiset on kuitenki erilaisia :) Asun myös avoliitossa ja tällä hetkellä etsin oman alan töitä. Olisi todella kiva lähteä mukaan, olen jo suunnitellut lähteväni opiskelemaan vain jotta tutustuisin uusiin ihmisiin Oulussa, mutta ehkä vaihtoehtoja on vielä! :D

Vierailija

Heissan,

Täällä on myös yksi 25-vuotias neitokainen Oulusta, jolle ystävät ovat aina tervetulleita. Olen myöskin työssä käyvä, asun avoliitossa, harrastan liikuntaa ja olen eläinrakas. Olen sellainen hupsu höpöttäjä - varsinainen nolojen tilanteiden nainen, joka huomaa jatkuvasti joutuvansa hölmöihin ja naurettaviin tilanteisiin. :D Mutta ei se mitään, olen oppinut nauramaan itselleni! ;)

Postia minulle voi laittaa osoitteeseen: kiiwi86@hotmail.com

Vierailija

Taalla olisi viela yksi nainen oulusta uusia ystavia vailla. :) Olen 23 vuotias tyossa kayva nainen. Tykkaan oikeastaan harrastaa mita vain liikuntaa ja olen aina avoin uusille asioille. Olisi kiva kun saataisiin kaveriporukkaa kasaan, niin voisi kayda shoppailemassa, kahvilla, baarissa jne.. :)
Olen kans hieman hopso ihminen, ja osaan myoskin nauraa omille kammeille.. :D Joten huumorintajua minulla riittaa joka asiassa :D ja negatiivisista asioista loydan aina jotain positiivista :)

Kirjottakaapas minullekkin! Jospa saataisiin hyva porukka tasta kasaan!
Ja sori tama mun kirjotus kun lappari on tosiaan englannin kielinen, niin ei tule pisteita..

s.posti: blib123@hotmail.com
facebookin kautta voi myos ottaa yhteytta: tiia snellman

Vierailija

Heissan Leidit!

Olisipa kiva saada uusia ystäviä Oulusta! Olen iloinen, avoin ja valmiina kaikkeen uuten kivaan! Olisi mainiota saada hyviä tyyppejä vapaa-ajan rientoihin ja harrasteisiin! :) Pidän eläimistä ja liikunnasta minäkin, lisäksi matkustelu ja kulttuurit ovat lähellä sydäntäni. Jaettu ilo kun on paras ilo,sanotaan. Olisi vallan mukavaa jakaa elämäniloja ihanien ystävien kesken. Mikäli arjen askareet tylsyttävät, tempaisisimmeko tutustumisiltamat? :)

Minut tavoittaa osoitteesta: annami0906@live.com.

Toivottavasti tapaamme pian! :D

Vierailija

Moi !

Jokos olette ehtineet viettää tutustumisiltaa? Vieläkö mahtuisi mukaan?

Ouluun vastikään muuttanut 23- vuotias neitokainen kaipailisi juttuseuraa :)

Jos teillä on jonkin sorttinen viestiketju, olisi kiva jos lisäisitte minutkin mukaan. Osoite on tyrre@suomi24.fi

Vierailija

Hei!

Täällä olis yks 22-vuotias tyttö, tällä hetkellä oon hoitovapaalla sillä olen 1-vuotiaan tyttölapsen äiti :) Olis tosi mukavaa saada kaveriporukkaa kasaan ja käydä kahvilla ja shoppaamassa jne :) Itellä muutama ystävä, mutta suurin osa kaikkosi kun jäin äitiyslomalle, joten ystäviä tarttisin ja olis kiva tutustua uusiin ystäviin. Minutkin saa lisätä viestiketjuun osoite on Eisa0389@hotmail.com.

Vierailija

Heippa! Vieläkö mahtuu mukaan? Olen juuri ouluun muuttanut 18v tyttönen. Asun avoliitossa ja töitä kovasti etsin täältä :) oon rempseä ja pirtsakka, hirmu eläinrakas myöskin. Ois toosi kiva tutustua uusiin ihmisiin! Pistäkeehän sähköpostia tulemaan maria_rajaniemi@hotmail.com

Vierailija

Hei kaikille! Itse muutan Ouluun tässä kuussa opiskelujen perässä (ketään Oulun AMK:n sosiaali-ja terveysalalta?) poikaystäväni kanssa, muuttomatkaa kertyy 450 km.

Olen eläinrakas itsekin, huumorintajuinen (en nyt sentään kehtaa laittaa että hauska), 20-vuotias tyttö maatilalta. Harrastan tanssia, ja tarkoitus olisi aloittaa jotain muutakin kehittävää kun kaupunkiin muuttaa..

Minua saa käydä kurkkimassa : http://pisaroita.blogspot.com/

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat