Seksuaalisesti turhautunut?

Vierailija

Saattaa kuulostaa typerältä, mutta pakko päästä jonnekin purkamaan! :D Eli olen 19.vuotias nainen. Todella kokematon mitä tulee parisuhteisiin ja seksiin. En ole koskaan ollut innostunu kevyistä suhteista tai yhdenillanjutuista, koen tarvitsevani paljon tunnetta siihen, että voisin olla jonkun kanssa yhdynnässä. Minun pitää siis oikeasti tuntea muutakin kuin fyysistä vetoa. Viime aikoina olen huomannut miettiväni seksiä hälyttävän usein ja näen monesti aiheeseen liittyviä unia. En tiedä mitä pitäisi tehdä, sillä jollain tavalla pitäisi purkaa painetta, mutta en ole koskaan "oppinut" edes tyydyttämään itseäni.

Ehkä tämä kaikki paheni alkuvuodesta, kun olin bilettämässä kahden ystäväni kanssa (mies ja nainen). Tämän miehen kanssa ollaan ollaankin tunnettu muutama vuosi ja ollaan molemmat oltu ihastuneitakin toisiimme, tosin miehen ihastuksen sain tietää vasta jälkikäteen. Emme siis tehneet asialle mitään, en tiedä miksei kumpikaan tehnyt aloitteita. Kai varjelimme ystävyyttämme. No anyways, sen illan aikana minulle tuli vähän herkkis olo baarissa (en ollut edes kovin pahassa humalassa), istuttiin vierekkäin ja tämä mies veti minut heti viereensä. Tuli aivan tajuttomat sävärit pelkästä viattomasta kosketuksesta. Ilmeisesti hänkin tunsi jotain, koska jälkeenpäin keskustelimme asioista ja no, molemmat tuli siihen tulokseen, että ollaan kavereita.

Tuon viattoman koskettelun ja halailun jälkeen kuitenkin aloin tulla turhautuneeksi. Muutaman kerran baarissa olen tutustunut miehiin ja tanssinut heidän kanssaan, mutta ei heidän kosketuksensa ole tuoneet sitä samaa tunnetta. Aktivoituko seksuaalisuuteni tuona iltana vai mitä hittoa tapahtui? :D Vai olenkohan vieläkin auttamattoman ihastunut siihen tyyppiin. Voi huoh...

Kommentit (2)

Vierailija

Kannattaa jutella miehen kanssa ja vaikka ehdottaa sittenkin, että olisitte jotain enemmän? Jos todella tunnet noin vahvasti häntä kohtaan, asialle kannattaa tehdä jotain...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat