Jyväskylän seuduilta kavereita/ystäviä?

Vierailija

Heipä hei! :)

Täällä ois tämmöne nuori tyttö vailla kavereita ja kenties jopa ystäviä, joiden kanssa vois kahvitella ja kyläillä, bailatakkin ehkä välillä tms. Täytän tuossa elokuun alussa 17, että voidaan miltei sanoa iäkseni 17 vuotta. Monet sanovat että olen ikäisekseni ns. "suht kypsä". Joten tulen myös hyvin juttuun itseäni vanhempienkin ihmisten kanssa.

Sen ihmeempiä ns. kriteerejä ei ole, että millainen "pitäisi olla", mutta toivon sellaista ainakin, että ei pidä pitää liian tiuhaa yhteyttä koko ajan, niinku esim. joka-tai jokatoinenpäivä tai välttämättä edes joka viikko, koska ei aina aika riitä kun on niin paljon muuta jne.. Ja mainitsen tämän siksi, koska minulla meni entisen ystäväni kanssa välit poikki juuri sen takia, että minä en aina ehdi enkä jouda, ja tämä ystäväni taas olisi halunnut olla vähän liiankin kiinni minussa joka taas alkaa ahdistamaan.

Poikaystäväni lähtee heinäkuun 11pvä armeijaan, joten senkin takia päätin sitte tehä tällaasen ilimotuksen ku tulee olee jonkin verran tota yksinää möllöttelyä yms..

Jos kiinnostaa tutustua niin laita viestiä!
(Aluksi voisi tutustua vaikka esim: mesessä/sähköpostissa.)

P.S -Jos viestejä tulee kovinkin monta vaikka epäilen, niin en välttämättä ihan jokaista viestin lähettäjää pysty lähestymään. Kiitos etukäteen!

Kommentit (2)

Vierailija

Hellou! Täällä olisi pian 18 -vuotias tyttö Jyväskylästä! Lukiossa aloittelen sykysllä kolmatta vuotta ja poikaystävä on ollut jo pitkään. Tai no pitkään ja pitkään, kolme ja puoli vuotta, onhan se tälle iälle jo melko paljon. :D Sydäntäni on lähellä kirjat (Stephen King on paras!) ja musiikki, ystävät ja semmonen. Olisi mukava saada uusi kaveri täältä Jyväskylän ah-niin-suurilta-ympyröiltä jonka kanssa voisi puhua vaikkapa miehistä kahvikupposen äärellä. Mutta tuota, pidemmittä puheitta, jos haluat tutustua lisää niin lisäilepä meseen juzu_93@hotmail.com

Vierailija

No hellou!

Minäpä lissäilen sinut meseen. Oon ny kesätöissä että en ny aluks ainakaa varmaa niinku ihan hirveesti jouda välttämättä heti olemaan koneella. Mut siis, kyl sillee aina ku on semmosta jouten aikaa ja pääsee johki koneelle.. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat