Kavereita Joensuusta?

Vierailija

Uusimman cosmon ystävyysjuttu inspiroi minuakin. Joensuussa asuvia? Itse olen 18 vuotias.

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Moi!

Olen myös 18-vuotias, asun noin 45km päässä Joensuusta, mutta ensi vuodeks siirryn kouluun Jns.. :) Minkälaisista asioista oot kiinnostunu?

Vierailija

Anonyymi: Aijaa. :) Olet varmaan pidempään sitten siellä asunut? Mitäs sinä opiskelet vai oletko jo töissä? Et ole tainnut rekisteröityä cosmon sivuille? Silloin voisi lähetellä yksityisviestejä :)

Vierailija

Viimeisintä eli nähtävästi sinua siis Aelyn. :) Hehe noo sitä sattuuu... niin kuitenkin kyselin siulta tossa jo aikasemmin jotain. :P

Aelyn
Seuraa 
Liittynyt1.10.2010

Laitoinkin Maryla- sulle privaa, mutta meidän kaikkien pitäs kyllä keksiä joku kommunikointikeino, jos ei halua ihan joka yksityiskohtaa elämästään tänne julkisesti kirjoitella. :D

Vierailija

Mulla on hassu tilanne, koska opiskelupaikka ei oo varmistunu vielä sieltä mut toivon mukaan sinne tulisin :D En käytä meseä, mut voithan kertoa enemmän itsestäsi vaikka yksityisviestillä tai jotain :o

Vierailija

T_T: En tiedä jumittaako kone mut sulle ei tunnu voivan lähettää yksityisviestiä. Ei sinulla ole sellaista asetusta joka kieltäisi sen? Noh katsotaan kohta uudestaan. :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat