Uusia ystäviä Seinäjoen seudulta?

Vierailija

Olisi mukava tutustua uusiin ihmisiin, jotka Seinäjoen lähistöllä asustelevat. Monet vanhoista kavereista asuvat nykyään kauempana, olisi mukava saada kavereita vähän lähempääkin. Itse olen 25-vuotias, välillä oon vähän kauempana töissä mutta ainakin viikonloppuisin olen pohjanmaalla ja olisi kiva löytää samanhenkistä seuraa esim. illanviettoon, shoppailuun, kahvitteluun, tai vaikka liikuntaan. En itsekään asu Seinäjoella vaan lähikunnassa, joten muutkin kuin seinäjokiset voivat ottaa yhteyttä. :)

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Moi! Mistäs sä sit oot? Mä oon seinäjoelta ja 22-vuotias nainen :) Mulla on kans ollu sama mieles et olis kiva tutustua uusiin ihmisiin :)

Vierailija

Kauhajoelta oon, mutta mielelläni Seinäjoellaki aikaa vietän ja olis kiva tutustua ihmisiin siellä. Jos tykkäät niin laita vaikka yksityisviestiä, vois olla kivempi jutella ku tää:)

Vierailija

Heippa!! Olen 26-vuotias tuore seinäjokelainen, ollaan muutettu tänne hiljattain miehen töiden vuoksi eikä ole kerennyt vielä ihmisiin tutustua. Ja jotenkin tuntuu että arki menee töissä ja sitä kautta ei vielä kovin paljon ole ihmisiin tutustunut. Käyn itse lähikunnassa töissä n. tunnin ajomatkan päässä. Laitahan viestiä takas tai vaihdetaan yhteystietoja! =)

Vierailija

Heips, olen 23-vuotias ja asustelen Seinäjoella, uudet tuttavuudet olisivat tervetulleita, olisi kiva tutustua ja vaihtaa yhteystietoja. :)

Vierailija

Kiva, minkäslaisesta tekemisestä pidät tai mitä yleensä tykkäät vapaa-ajalla tehä? olisko joku s-postiosoite, johon vois laittaa viestiä ja jatkaa tutustumista siellä?

Vierailija

täällä ois kans yks seinäjokinen likka 20v, jonka melkee kaikki kaverit jäi tuonne toiselle puolelle suomee ku pari vuotta sit tänne muutin ja ois kiva saaha uusia tuttavuuksia =)

Vierailija
July85

Miss-Dean

Moikka, asun kans seinäjoen lähellä, ja olis tosi kiva tutustuu uusiin ihmisiin. Oon 20-v tyttö, ja mese löytyy: duedonnadean@windowslive.com

Moi, lisäsin sut nyt meseen, odotan hyväksyntää nii jutellaan siellä lisää.

Moi, mulle ei ollu tullu meseen kutsua :/

Vierailija

Heissan!
Täälläkin olisi yksi 28v. seinäjoelta, joka on muuttanut tänne Oulusta miehen töiden vuoksi.
Mielelläni tutustuisin uusiin ihmisiin paikkakunnalta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat