Mikä tätä miestä vaivaa?!

Vierailija

Tiedän, että näitä juttuja on varmaankin miljoona täällä, mutta pakko nyt perustaa oma keskustelu tästä.. Oli nyt pakko vielä tännekin tää laittaa jos sais enemmän mielipiteitä..

Eli siis tapasin baarissa toukokuun lopussa erään miehen.. Olin tanssimassa kaverini kanssa, kunnes hän tuli ja alkoi tanssia kanssani, sitte juttelimme koko illan ja tanssimme. Vaihdoimme myös puh.numerot ja seuraavana päivänä lisäsimme toisemme facebookissa kaveriksi. Ja minähän olin siis tuolloin vielä varattu olin seurustellut yli 3 vuotta yhden miehen kanssa..

Lähdimme myös yhdessä baarista, mutta molemmat kuitenkin omiin koteihimme, mitään ei siis tapahtunut.. Tekstasimme vielä baari-illan jälkeen ja seuraavana päivänä hän halusi nähdä minut, en aluksi suostunut, mutta ajattelin, että parempi mun on kertoa että olen varattu.. Menin sitten häntä hakemaan ja kerroin asian ja oli hän kai hieman pettynyt.. Kun tulin kotiin kuitenki juttelimme facebookissa ja yöllä tekstasimme. Seuraavana päivänä menin hänen luokseen yöksi. Näimme melkein joka päivä ja oli hänen luonaan silloin tällöin yötäkin.. Tätä jatkui noin 2,5 viikkoa. Hän oli aivan ihana tuona aikana ja jaksoi minua odottaa, kunnes eroan. Erosin noin 2-3 viikkoa sitte poikaystävästäni, en kylläkään tämän baarissa tapaamani miehen takia, meillä meni muutenkin huonosti...

Nyt siis muutin omaan asuntoon ja olen vieläkin tapaillut tätä baarissa tapaamaani miestä. Mutta emme ole nähneet niin usein yleensä vain joka toinen yö on hän tullut luokseni.. Sitte kuitenkin noin yli viikko sitten hän halusi seurustella kanssani. Sanoin että hyvä on, koska ei suhteemme muutakaan ollut, se oli siis seurustelusuhde. Emme tätä kuitenkaan julkistaneet missään vaan kerroimme läheisille ystävillemme. Saman viikon viikonloppuna menimme mökille siellä oli pienimuotoiset juhlat ja siellä sitten ihmiset joivat melko paljon ja myös tämä mies. Itse en ollut humalassa.. Tämä mies sitten hieman suuttui kun vahdin häntä kun hän meni saunaan ja uimaan, halusin vain varmistaa ettei mitään käy. Seuraavana päivänä hän ei oikein sitten halunnutkaan seurustella kanssani, mutta juttelimme ja hän lupasi kuitenkin yrittää vuokseni, olin sen kuulema ansainnut..

Viime viikon maanantaina hän tuli luokseni yöksi ja kaikki oli ihan normaalia. Ti hän lähti miespuolisten ystäviensä kanssa jonnekin talolle viettämään poikieniltamia. Kun hän palasi to niin sitten näimme pikaisesti ja hän halusikin olla yksin. Ja seuraavan kerran näin hänet tänään ja hän kertoi ettei pysty seurustelemaan kanssani. Murruin täysin. Olin silti vielä pitkään hänen luonaan ja juttelimme ja minä välillä itkin ja harrastimme myös seksiä. Lähtiessäni hän kuitenkin vielä pussaili minua ja sanoi soittavansa huomenna jotta voimme jutella. Hän oli myös todella pahoillaan, ettei pysty seurustelemaan kanssani. Hän kyllä edelleen minusta pitää kuulema paljonkin ja sanoi, että ansaitsen paljon parempaa. En kuitenkaan ymmärrä, jos hän kuitenkin pitää minusta ja sanoo että olen kaikinpuolin täydellinen, mutta silti ei vaan voi yrittää.. Sovimme kuitenkin, että olemme edelleen ystäviä, mutta ei kumpikaan osannut sanoa millaisia ystäviä.. Kysyin häneltä lähtiessäni oliko tämä viimeinen pusu minkä saan ja viimeinen kerta kun harrastimme seksiä ja oli viime ma vika kerta kun hän oli luonani yötä.. Yhden pusun hän lupasi ainakin antaa jokin pv, seksistä hän sanoin ehkä, ehkä ei, ei tiedä. Ja yökyläilystä oli melko varma, ettei ollut viimeinen kerta..

Anteeksi tämä romaani, mutta lyhyemmin ei voisi selittää. Olen aivan murtunut.. En kylläkään hänestä vain tykkää, mutten vielä rakastakaan, tämä on jotain siltä ja väliltä, mutta sydämeen sattuu todella paljon. Mitä minun pitäisi tehdä?? Olen yrittänyt kaikkeni, jotta hänellä olisi hyvä olla.. Ja tämä mies on juuri täydellinen minulle kaikki mitä ikinä toivonkaan; ihana luonne, hyvä vartalo, hyvää seksiä, tulemme myös hyvin juttuun muutenkin, osaa pakata kauppakassit oikein (tämä on tosi hyvä juttu, mikään ei oo rasittavampaa ku mies joka ei osaa pakata kasseja!) Tää mies on ku mulle tehty!

Voisiko hänellä olla traumoja edellisistä suhteista? (muutama pettänyt häntä), vanhempien ero? tai vain se, että on ollut niin pitkään yksin?

Kiitos todella paljon, jos joku jaksaa lukea tämän ja vielä antaa neuvoja. Kaikki neuvot ja kokemukset otetaan vastaan! :)

Kommentit (3)

Vierailija

muuta en vo, i sanoa, kuin että kannattaisi ehkä antaa olla, satutat itseäsi tossa pidemmän päälle. että oikeasti kannattaa miettiä tarkkaan millaiseen leikkiin lähtee mukaan

Vierailija

Kannattaa kysyä miksei hän pysty seurustella, kyllähän siihen jokin syy on oltava. Aika parantaa haavat, vaikka nyt ei välttämättä siltä tunnukkaan. Ei tosiaan kannata itseään kiusata miesten vuoksi! Tsemppiä

Vierailija

Niin varmaan aionkin tänään kysyä, jos näemme ja keskustella asian loppuun, niin eipähän jää sitten mikään hampaankoloon. Kiitos!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat