Apua tarvitsisin!! ;/ mieshuolia...

Vierailija

Älkää pelästykö kun teksti on niin pitkä, en saanut sitä millään lyhyemmäksi.. Toivoisin todella todella todella että edes joku jaksaisi lukea sen ja yrittäisi edes jotenkin auttaa minua, kertoa mielipiteensä jne. En saa mielenrauhaa, elämä ei tunnu elämältä, mikään ei kiinnosta tällä hetkellä, tai no, yksi asia kyllä kiinnostaisi, varmaan enemmän kuin mikään muu koskaan...

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa vajaat neljä vuotta ja rakastan häntä todella, mutta nyt on kuitenkin yksi toinenkin mies...joka on poikaystäväni kaveri ja jolla on myös tyttöystävä.

Tämä toinen mies on ollut jo varmaan puolen vuoden ajan minun sellainen "mallimieheni", että vertaan kaikkia häneen ja hän tuntuu täydelliseltä. Varmaan joku kuukausi sitten tansseimme baarissa yhdessä ja epäilin että mahtaisiko hänellä olla jotain tunteita minua kohtaan mutta se jäi epäilyiksi.

Nyt vietettiin koko juhannus yhdessä, siis minä ja poikaystäväni, tämä toinen mies ja hänen tyttöystävä + muita kavereita. Perjantai-iltana taas baariin päästyämme tanssein sen miehen kanssa aika intiimistikin, ja yhtäkkiä hän sanoi että on ihan rakastunut muhun, että tulihan sekin sanottua. En ottanut sitä ensiksi todesta, kunnes hän uudestaan sanoi että ihastui minuun. Olin aivan taivaissa ja odotin vain seuraavaa iltaa kun olisimme taas yhdessä.

No sitten lauantaina ajattelin aluksi että ei hänellä mitään tunteita mua kohtaan ole (vaikka hän kyllä sanoi että ei ollut vain mitään kännihöpinöitä), mutta taas kun baariin päästiin niin tahdottiin vain koko ilta tanssia tiiviisti kahdestaan. Ja baarissa oli mukana meidän poika- ja tyttöystävätkin, mutta ei se haitannut..
Tämä toinen ilta vasta ihana olikin. Tansseimme niin tiiviisti ja hän kosketteli minua paidan alta mikä oli taivaallista, sekä hän puheli kaikkea että kuinka kuuma olen ja kun katseli minua aiemmin päivällä niin tajusi kuinka jumalaisen kaunis olen. Hän antoi pusuja poskelle ja kosketteli takapuoltani.. Muulloinkin kuin tanssiessa hän tuli aina halailemaan. Ohi käveltäessä hän yhtäkkiä kosketti takapuoltani tai otti kädestäni kiinni.. Ja hän puhui niin ihania. Sanoi että se tanssiminen tuntuu niin luontevalta ja toivoi että oltaisiin siellä vain me kaksi..

Sitten yhdessä vaiheessa hän sanoi että "mennään joskus jonnekin", ja nuolaisi poskeani.

Näimme vielä sunnuntainakin, mutta ei välillämme tuntunut juurikaan mitään olevan..tyttöystävänsäkin oli kyllä mukana.

Ongelmani on nyt se, että tämä tuntuu niin hirveältä, kahdella eri tavalla. Siksi, että tämä on väärin omaa poikaystävääni kohtaan, ja tiedän että jos menisin tämän toisen miehen kanssa pidemmälle, niin sitten se vasta hirveältä tuntuisikin.
Tuntuu hirveältä myös siksi, että olen niin tajuttoman ihastunut tähän toiseen mieheen ja tahtoisin edetä hänen kanssa pidemmälle. Olen ihan kamala...

Eilinen päivä oli ihan hirveä, eikä tunnu tämäkään olevan parempi. En pysty ajattelemaan mitään muuta kuin sitä miestä. Hän on ajatuksissani koko ajan. Ei huvita tehdä tai syödäkään mitään.

Ja tämä juttu minua vasta ahdistaakin: menin eilen lähettämään hänelle tekstarin että koskas mennään sinne jonnekin. Häneltä ei tullut vastausta.. ja minä tyhmä lähetin vielä jotain että ei taida tajous enään olla voimassa. Eikä vastausta kuulu.. olisi pitänyt odottaa että olisimme facebookissa samaan aikaan niin olisi ainakin jotain vastannut. En saa mielenrauhaa kun en tiedä mitä hän ajattelee, näin selvinpäin.. Vai pitäisikö ymmärtää antaa asian olla kun ei viestiinkään tullut vastausta? Pelkään että hän pitää minua nyt liian päällekäyvänä, joten en todellakaan kehtaa kysyä häneltä mitä mieltä hän on tästä kaikesta. Ja vielä kun hän on minua useamman vuoden vanhempi..

Odotan vain ensi viikonloppua kun hän ehkä saattaa tulla taas tänne (hän asuu siis viereisellä paikkakunnalla). Mutta jollei sillon baariin päädytä niin ei silloinkaan varmaan mitään tapahdu..

Pitäisikö rohkeasti vaan puhua tästä hänelle ja kysyä että missä oikein mennään, vai nolaisinko itseni vain lopullisesti?

Kommentit (5)

Vierailija

Ensimmäisenä tuli mieleen lomaromanssi. Sähän varmasti haluat vain ja ainoastaan rehellisiä vastauksia ja mielipiteitä, joten annan sellaisia. Ensinnäkin ihastuminen toiseen sinäänsä on aivan luonnollista, vaikka olisikin suhteessa. Tässä kohtaa on kuitenkin muistettava, että olet vielä parisuhteessa, joten on toista loukkaavaa koskea muihin miehiin. Mitä ihastukseesi tulee, minusta hän vaikutti lähinnä mieheltä, joka halusi vain hiukan sutinaa suhteeseensa. Älä ota häntä tosissaan, äläkä anna hänen viedä sinua leikkeihiin mukaan. Mies voi sanoa, mitä ikinä mielii, mutta se ei tarkoita että hän eläisi sanojensa mukaan. Ja jos oikein ymmärsin, nämä tunnustukset ovat tulleet hänen ollessaan humalassa. Oletko miettinyt, kuinka montaa naista hän sinun lisäksesi on pyörittänyt? Sinun näkökulmastasi asiat varmasti tuntuvat erilaiselta, mutta ulkopuolinen on aina taipuvaisempi huomaamaan tärkeitä seikkoja. Nainen, ole reilu itseäsi ja miestäsi kohtaan ja unohda yritykset lähestyä ihastustasi!
Olen itse suhteellisen tuoreessa suhteessa, olemme seurustelleet poikaystäväni kanssa noin puoli vuotta ja olen itsekkin huomannut suurta kiinnostusta joitakin mieshenkilöitä kohtaan. Mutta en siitä huolimatta ole lähestynyt heitä oma-aloitteisesti. Minusta on itsestäänselvää, että olen sitoutunut jo yhteen suhteeseen ja jos aio sitoutua toiseen, ensimmäisestä on päästettävä irti.
Joku varmasti haluaisi sanoa sinulle, ettet voi rakastaa miestäsi, koska käyttäydyt, miten käyttäydyt. Itse kuitenkin uskon, että todella rakastat.
Neuvoni onkin, anna ihastuksesi ja hänen suhteensa olla ja keskity omaasi. Jos tunnet, ettet enää halua omaa miestäsi, keskustele asiasta miehesi kanssa. Sinun tulisi myös puhua viimeaikaisista tapahtumista hänen kanssaan.
On tärkeää että mietit mitä olet valmis riskeeraamaan.
Jos haluat lähestyä ihastustasi, hän todennäköisesti sanoo sinulle ei.
Oletko tosiaan niin kyllästynyt omaan suhteeseesi, että olet valmis riskeeraamaan sen huvittelevan ihastuksesi kanssa?

Vierailija

Tuntuu pahalta puolestasi. Ja poikaystäväsi puolesta.

Voivottelu ei kuitenkaan auta teitä kumpaakaan, joten puhun suoraan.

Luulen, että koska olette olleet poikakaverisi kanssa yhdessä jo useamman vuoden, kaipaat jännitystä elämääsi. Kaipaat perhosia vatsaasi. Olet imarreltu siitä, että joku muukin, kuin vain itsestäänselvyytenä pitämäsi poikaystäväsi osoittaa kiinnostusta sinuun. Toimintasi kertoo kuitenkin että kyse on myös jostain vakavammasta.

Mieti seuraavaa:

Jos voisit valita poikaystäväsi tai hänen "kaverinsa", kumman valitsisit?
Jos valitsisit hänen kaverinsa, sinun kannattaa sekä itsesi että poikaystäväsi takia jättää poikaystäväsi. Vaikka koetkin rakastavasi häntä, niin se, että valitsisit jonkun toisen hänen sijastaan, kertoo siitä, että hän ei ole sinulle se oikea. Pysymällä yhdessä pilaat sekä itsesi että hänen mahdollisuudet löytää sen oikean.

Jos valitsisit poikaystäväsi, tee valintasi nyt. Unohda poikaystäväsi kaveri.
Monet asiantuntijat ovat sitä mieltä, että oli pettäminen minkä tasoista hyvänsä, siitä kertominen on pettäjän oma asia. Itse kertoisin oli tilanne mikä hyvänsä. Sinulla on kuitenkin tietysti oikeus tehdä niinkuin tahdot, mutta tilanteesi on sellainen, että sinun on periaatteessa pakko kertoa. Jos sinä et kerro, poikaystäväsi kaveri luultavasti kertoo ennemmin tai myöhemmin. Jos ei poikaystävällesi, niin sitten tyttöystävälleen tai jollekin toiselle kaverilleen. Petos on entistä pahempi jos poikaystäväsi kuulee sen jostain muualta kuin sinulta. Lisäksi sinun on suojeltava poikaystävääsi tuollaiselta "kaverilta". Hänen on hyvä tietää millaisesta tyypistä on kysymys, ettei jätkä pääse nauramaan hänen selkänsä takana.

Valitset sitten poikaystäväsi tai hänen kamunsa, yksi asia on varma: Tämä toinen tyyppi ei ole sinulle se oikea. Ei myöskään tyttöystävälleen.

Mieti seuraavia:

Millainen tyyppi on valmis pettämään sekä ystävänsä että tyttöystävänsä luottamuksen noin röyhkeästi?

Jos jostain ihmeen oikusta päätyisitte yhteen(ette päädy), mikä estäisi häntä tekemästä samoin sinulle?

Millaisena tyyppinä hän pitää sinua kun kehtaa lähennellä sinua ja ehdotella sinulle vaikka seurustelet?
Ainakaan hän ei tehnyt sitä palavasta rakkaudesta sinuun, sillä silloin hän olisi ilmaissut tunteensa kunnioittavammin ja olisi vastannut viestiisi välittömästi. Ja pyyntö päästä kanssasi "jonnekin" viittaa haluun päästä sänkyysi, ei sydämeesi.

Koska hän ei nyt vastaa, hän luultavasti on jo saanut mitä sinusta haluaa. Valloituksen. Kuinka imartelevaa hänen luultavasti narsistiselle egolleen onkaan ollut saada kaverinsa tyttöystävä pauloihinsa. Koska olit valmis lähtemään "jonnekin", valloitus lienee hänen mielestään jo tehty. Mitään konkreettista tekoa ei enää tarvita ja hän voi siirtyä seuraaviin valloituksiin.
Mikään ei silti estä häntä humalassa päättämästä viedä juttua loppuun asti. Luultavasti sen jälkeen hänen asenteensa sinuun muuttuu. Viimeistään silloin. Luultavasti se on jo muuttunut. Et ole enää puhtoinen ja mystinen, saavuttamaton ja siksi tavoittelemisen arvoinen nainen. Olet kiero ja likainen nainen, joka petti hänen kaveriaan ja sai viekoiteltua hänet mukaan - mikäli hän edes myöntää omaa osuuttaan petoksessa.
Veikkaan että siksi hän ei vastaa viesteihisi.

Älä missään nimessä viestitä hänelle enää mitään. Älä vaikka jättäisit poikaystäväsi.

Älä ehdottele enää mitään. Älä kysy missä mennään. Älä vastaa hänen viesteihinsä.

JOS hän olisikin oikeasti rakastunut sinuun(ei ole) ja olisi vain toiminut epäkunnioittavasti koska oli humalassa, ja ei ole vastannut viestiisi koska plää plää plää(joku huippuhyvä syy), ja olisi pettänyt surutta kaverinsa ja tyttöystävänsä luottamukset vain, koska on niin palavan rakastunut sinuun, niin sinulla ei silti olisi vielä mitään syytä vastata hänelle. Sinä olet jo osoittanut olevasi kiinnostunut. Rakastuneelle ihmiselle sen pitäisi olla riittävä syy jättää tyttöystävänsä. Jos hän jättää tyttökaverinsa vuoksesi ja haluaa lähestyä sinua kunnioittavalta, hellältä ja aidosti kiinnostuneelta pohjalta,(EI seksuaaliselta pohjalta!) niin silloin ja VAIN silloin sinä voit harkita, olisiko hän sen arvoinen, että lähtisitte treffeille ja pääsisitte katsoomaan onko välillänne todellista romantiikkaa. Silloinkaan älä hyppää heti sänkyyn. Jos olisit valmis alkamaan seurustelusuhteeseen (silloin entisen) poikaystäväsi kaverin kanssa, huolehdi että et tee sitä seksin vaan rakkauden takia.

Sinulla on varmasti tosi hirveä olo nyt. Toivon etten pahentanut oloasi. Luulen että kirjoitit tänne koska sinulla ei ole ketään muuta jolle puhua aiheesta. Sanoin sinulle saman mitä sanoisin pikkusiskolleni jos minulla olisi sellainen. Kunnioita itseäsi ja kunnioita poikaystävääsi. Älä pilaa itsetuntoasi ja mainettasi.

Voi olla että sinulle tekisi hyvää olla yksin. Älä etsi vastauksia kenenkään toisen sylistä. Etsi itsesi ensin. Sinussa on itsellesi jo enemmän kuin tarpeeksi. Sopiva syli tulee bonuksena sitten kun on tullakseen.

Voimia!:)

Vierailija

Huhhuh, mikä tilanne ;/

Minusta tuntuu, että kyseessä on ohimenevä ihastus. Koska olet ollut parisuhteessa jo jonkin aikaa ehkä oma suhde voi tuntua välillä arkiselta ja jopa tylsältä, ja siksi kaipaat sitä uuden kanssa olemisen jännitystä. Muista kuitenkin, että olet ollut poikaystäväsi kanssa neljä vuotta jostain syystä. Jos rakastat häntä, en näe syytä, mikset haluaisi edelleen olla hänen kanssaan. Tämä toinen mies kuulostaa vaarallisen paljon pilvilinnalta; hän voi vaikuttaa "täydelliseltä" juui siksi, ettet oikeastaan saa häntä. Ellet tunne miestä oiekin hyvin, ja tiedät että te sopisitte ehdottomasti paremmin yhteen kuin nykuinen poikaystäväsi ja sinä, et voi uskotella itsellesi että tyyppi on muka "täydellinen".

Mitä koskee miehen käyttäytymistä, näyttää siltä, että hän ei kyllä ole jättämässä tyttöystävää sinun takiasi.

Joten neuvoisin ihan kylmänä ottamaan miehestä vähän etäisyyttä eikä nähdä vähään aikaan, jos mahdollista. Olen pahoillani jos mielipiteeni pahoitti mieltäsi, mutta näin minun mielestä olisi fiksuin tehdä. Tsemppiä! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat