Päkaupunkiseutulaiset naiset (:

Vierailija

Tuli tosta cosmon lehti artikkelista sellanen juttu että kavereita ois täältä pääkaupunkiseudulta kiva saada kenen kanssa mennä shoppaa (eikä oo liia kriittine MUT SANOO SUORAA) ja si kahvitteluja ja vaa sellasii ihanii tyttöporukka kävelyi ynnä muuta :)) olen 17 vuotias opiskelia tyttö ja muuttanut vajaa vuosi sitten helsinkiin puistolaan etsin ystäviä 17 vuodesta ylöspäin asun itse miehen kanssa joka on 25 vuotias ja olemme kihloissa. Jos ootte kiinnostuneita niin kehitelläänpä jotain :))

Kommentit (2)

Vierailija

Hei luin viestisi, ja olisin itsekkin ystävää vailla.
Olen 18, pian 19 vuotias asun vantaalla pakkalassa.
Käyn töissä asun mieheni kanssa yhdessä, mieheni on paljon töissä joten luppoaikaa on ja kaipalisin ystävää. Ja niinku sanoit, kehitelläämpä jotain =)
Jos innostaa niin ota yhteyttä msn ja s-posti: Aaanu_-@hotmail.com

Vierailija

Täällä ois kans yks! Muutin just 3viikkoo sitte vantaan pakkalasta helsingin puolelle. Asun avopuolison kanssa, täytin just 19 ja mies 20v. Tuli tosta pakkalasta mieleen, asuin siellä vuoden ajan, enkä pahemmin siel ihmisiin tutustunu. Lähiseuduilta taas löyty kavereita ja tutustu uusiin ihmisiin. Anonyymi: miten oot viihtyny pakkalassa, ootko siel pitkääki asunu? Mietin et oltaisko me joskus törmätty? :D Ite asuin saton vuokrakämpäs, 8 kerroksises kerrostalossa ja meil iso musta koira, mitä siellä päin aina ulkoilutettiin :)

Acci: Oon asunu pikkutyttönä puistolassa ja siel päin asuu tänäki päivänä muutama tuttu :)Mitä sä opiskelet? ;>

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat