mitä tästä ny taas pitäs päätellä? :P

Vierailija

osaisikohan joku taas hieman valaista minua tästä miesten oudosta ajatuksenkulusta? :P

eli mitä siitä pitäisi päätellä, jos ensin tapaillaan, sitten aletaan olla tiiviisti yhdessä ja kaikki tuntuu menevän vakavampaan suuntaan, on vaihdettu kämppien avaimiakin, mutta sitten mies yhtäkkiä "viileneekin" aivan täysin, eikä halua enää nähdä joka päivä, nukkua yhdessä jne. Kuitenkin kysyttäessä mikään ei ole vialla, vaan miehen kommentti on, että "älä ota tästä meidän jutusta niin hirveätä stressiä, antaa asioiden vaan rullata"...

eli olenko minä nyt sitten outo, vainoharhainen tai jopa pakkomielteinen nainen kun haluaisin jatkaa juttua niinkuin se oli, eli nähdä päivittäin ja nukkua yhdessä ja tehdä kaikkea hauskaa vai eikö tämä mies vain kehtaa sanoa, ettei haluaisikaan jatkaa juttua vaikka on vienyt sen näin pitkälle? :/

Kommentit (3)

Vierailija

Ehkä tämä mies on hieman säikähtänyt yht'äkkinäistä sitoutumista ja asioiden nopeaa etenemistä. Joten ehkä tämä miehen ele, on hänen tapansa jarruttaa ja yrittää sopeutua tilanteeseen, jospa hänellä ei ole aikasemmin ollut vielä mitään vakavempia suhteita, ja tällöin tämä nopea etenemine suhteessa ja sen vakavaksi muuttuminen on ollut miehelle niin iso muutos, että hän kaipaa totuttelua. Tai ehkä hän on sellainen ihminen joka tahtoo välillä omaa rauhaa ja tilaa. Kaikki ei tykkää aina välttämättä siitä et ollaan ns. "liian kiinni toisissaan".

Mutta nämähän on vain minun pelkkiä omia oletuksia sun kirjotuksien perusteella. Että eihän tuosta voi mitenkään varma olla että, mitä tämä mies todella ajattelee?

Kannattaa koittaa puhua asiasta avoimesti. Kerrot miltä sinusta tuntuu ja että mitä muutoksia olet itse havainnut, ja pyydät miestä kertomaan mitä hän sinusta ajattelee ja mitä hän sinua kohtaan tuntee. Tarvitseeko hän tilaa vai haluaako hän edetä vähän rauhallisemmin, koska on niin uusi tilanne? Puhutte yhdessä ja selvitätte missä mennään, ja mitä kumpikin toivoo suhteelta, on paljon helpompaa ja selkeämpää edetä suhteessa jos molemmilla on selvillä mitä toinen toivoo ja haluaa, ja näin sitten voi yrittää lyödä yhteen ne molempien tavoitteet.

Ja jos on kovinkin erilaiset suunnitelmat, niin sit pitää molempien ehkä vähän joustaa, suhde vaatii kompromisseja. Ja jos toinen tahtoo edetä hitaammin, niin sit ei vissii auta ku että nopeemman on ooteltava että rauhallisempi osapuoli ehtii mukaan.. :)

Mutta tosiaan, tässä on vaan ihan minun omia oletuksia/mielipiteitä ja asiasta voinee olla montaa mieltä. Mut jos ees joku apu tästä minun kommentista saattoi olla, ni hyvä sitten! Tsemppiä vaan, toivottavasti asiaan tulee jonniimoinen ratkaisu!

Vierailija

kiitos vastauksestasi, tuosta oli todellakin apua... :) täytyy nyt vain ottaa asia kunnolla esille, koska en kestä tätä epätietoisuutta...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat