Tuhmat tekstarit

Vierailija

Eli minkälainen olisi hyvä "pikkutuhma" tekstari poikaystävälle kesken työpäivän? Onko teillä kokemuksia ? tai ehdotuksia?

Kommentit (4)

Vierailija

No minä ja poikaystäväni saatetaan aina välillä tekstailla tuhmia keksne työ-/koulupäivän. Ja minä itse tykkään joskus kirjoitella englanniksi tuhmia viestejä.

Mut ensinnäkin, miten kukakin määrittelee sanan: "pikkutuhma". Koska käsityksiähän on monenlaisia ja kaikkiin ei kovin rivot jutut iske.

Mutta siis esimerkiksi vaikka joku tämmönen: "Hei kultaseni. Mua panettaa ihan hirveesti nyt, haluun sua niin paljooon. Oltaisiinpa nyt kotona kahdestaan, voisin ratsastaa vaikka kokonaisen tunnin, ei totisesti olisi kuivuudesta tietoakaan, oot niin seksikäskin että ah grrr.. Nähdään työpäivän jälkeen makkarissa, hihii... ;) <3"

Teebo
Seuraa 
Liittynyt3.12.2010

Omat tuhmat tekstarit on samanlaista tekstiä, kun tuhmien puhuminen face to face. Kirjoittaa vaan siitä, mitä haluais tehdä toiselle, mitä haluais että toinen tekee itselle, ja miltä se tuntuu =) Mikään ei piristä työpäivää samalla tavalla, kun seksiä tihkuva tekstari -niitä on kiva kirjoittaa itsekkin =D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat