Mitä tehdä tälläisessa tilanteessa?

Vierailija

Alkuvuodesta rupesi olemaan juttua yhden kundin kanssa, joka sitten loppui kuitenkin parin kk:n päästä ja sovittiin että ollaan kavereita. Silti aina kun näin kyseistä henkilöä sattumalta jossakin, rupesi sydän hakkaamaan ihan hulluna! En päässyt siitä kunnolla yli, noh nyt meillä on taas juttua, mutta jotenkin tuntuu että ei tää tule onnistumaan nyttenkään, hän on siis armeijassa vielä puoli vuotta kiinni.

Hän sanoo että armeija on suurin este tälle jutulle, että kun ei nähdä niin usein jne ja nyt en ole kuullut hänestä 4 päivään yhtään mitään ja alkaa ärsyttämään pikkuhiljaa aivan suunnattomasti, itse en viitsi laittaa hänelle mitään sillä olen yleensä se joka ottaa yhteyttä, kerran kun en laittanut mitään pariin päivään niin hän luuli että olen löytänyt jonkun toisen kun ei ole kuulunut mitään.

Viikko sitten hän kertoi kuinka paljon välittää ja haluaa kokeilla kestääkö tätä kun ei nähdä, itse jaksaisin ehkä odottaa kunnes pääsee armeijasta ja olenkin kertonut sen hänelle. Mutta pystyykö jätkiin luottamaan kun ne ovat armeijassa eikä todellakaan nää ja tiedä mitä ne siellä tekee?
kannattaisiko unohtaa tuo kundi? en haluaisi joutua pettymään uudestaan eikä hänkään sitä halua että joutuisin pettymään.. hankalaa.

Mutta, olen myös tutustunut yhteen uuteen tyyppiin. Tämä uusi tyyppi on paljon enemmän huomioon ottava, kiinnostavampi ja kaikkea muuta mitä aikasempi ei ole.

Joten teenkö väärin kun pidän ns. kahta miestä narussa? kumpikaan ei siis tunne toisiaan eikä tiedä mitään, eivätkä ystävänikään tiedä tästä mitään.

Kommentit (1)

Vierailija

Hei!

Mun mielestä et tee mitään väärin, ellet sitten itseäsi kohtaan. Muistaa kannattaa kuitenkin se, että kohtelet muita niinkuin toivot itseäsi kohdeltavan. Siksi juuri ei olekaan yllätys, että juuri ne ihmiset, jotka pettävät, ovat kaikista mustasukkaisimpia...
Miehet ovat niin yksioikoisia, että jos hän sanoo, että välittää sinusta, niin varmaan myös tarkoittaa sitä.
Voithan tutustua ihan rauhassa uuteen tyyppiin, ja odottaa mitä tapahtuu. Jos olet luvannut jommalle kummalle jotain, niin lupaukset pitää pitää. Tai sitten ilmoittaa muuttunut tilanne, toista kunnioittaen.
Hankala tilanne kyllä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat