Kavereita ympäri suomen?!

Vierailija

Olen 19 vuotias tyttö ja olisi niin kiva saada uusia kavereita bailaamaan, matkustelemaan, leffailemaan, kahville, ihan mitä vaan.

Mulla ei oo varmaan ikinä ollut semmosta sydänystävää jolle vois puhuu mistä vaan ja tehä kaikkee kivaa.. katotaan nyt jos täältä sattuis löytymään semmonen, eihän sitä koskaan tiedä.

Vastailkaahan jos kiinnostaa tutustua. :)

Sivut

Kommentit (95)

Vierailija

oletko mistä päin? Itse oon myös 19 vuotias tyttö itäsuomesta ja siis kavereita kyllä on mut tuntuu just kans et ei pahemmin sellasia tosi läheisiä, paitsi se yks mut sekin on ulkomailla :(

Vierailija

Mä olen kanssa keski-suomesta ja 20v :) Musta ois myös kiva tavata uusia ihmisiä ja käydä kahvilla yms. Mistä päin Keski-Suomea sä olet? Mä voisin ehkä ottaa sun mesen? :)

Vierailija

Heips!

Mie oon 18 v. tyttö, myös itäsuomesta ja samanlaista ongelmaa on tälläkin suunnalla:D Joten mistäs päin itäsuomee sie oot?

Vierailija

Hei sinä tyttö itäsuomesta:)

Mie oon 18 v. tyttö, myös itäsuomesta ja samanlaista ongelmaa on tälläkin suunnalla:D Joten mistäs päin itäsuomee sie oot?

Vierailija

Heh, katselin että Itä-Suomesta oleville ei ollutkaan varsinaisella otsikolla kaverinhaku-ketjua, mutta täällähän näitä. Itse siis 21-vuotias nuori nainen, ja uudet tuttavuudet olisivat oikein tervetulleita. Olen tälläinen oikein eläinrakas "luonnonlapsi" :)

Vierailija

Hellou!

Tääl ois Jyväskylän seudulta sinua hieman nuorempi tyttö, mutta eikai tuo ikä ny niin tärkee asia oo? :O

Poikaystävänikin lähtee tossa 11pvä heinäkuuta armeijaan, nii yksinäähän sitä tulee kököteltyä kotonaa. Vois olla kiva tutustuu enste iha tietsikan kautta, esim. mesessä ja kahtoo tullooko mittää :)

Jos kiinnostaa, ni heitä meseosoittees! Jos ei, niin ei sekkää mittää haittaa! :P

Vierailija

Heipähei! :)

Tääl ois Jyväskylän kupeessa asusteleva tyttönen, hieman sinua nuorempi mutta monet ei meinaa kyl aina uskoo ku kerron ikäni, et kaippa mää sit sillee ns. "suht kypsä" olen ikäisekseni. Et mikäli kiinnostaa niin vois vaik tutustuu enste vaik mesessä ja kahtella miten sujuu.. :)

Jos siis sulla on mese tai sähköposti, tai sit vaikka facebook -tunnus..? Et ilmottele jos kiinnostelee :)

Vierailija

Moikka!

täällä olis kanssa yks muikkeli lounais-suomesta vailla uusia kavereita! lauantaina tulee kakskytä täyteen, ja totesin et ei hemmetti, nyt täytyy kyllä saada uusia naamoja elämään! täällähän oli joku ainaki Turusta?

Vierailija

Lainaus:

Vilperi, mä olen kanssa Jyväskylästä! Mä lisään sut vaikka meseen tässä pian :)

Niin ja olen siis toi 20-v joka kirjotteli jo tossa aiemmin :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat