Miten saisin poistettua hiusvärin?

Vierailija

Hei! Mulla on ongelma. Oon ollut ihan siilitukkanen, ja oon niitä ruvennu kasvattaa täs puolisen vuotta sitten. Hiukset on nyt 10-15 cm pitkät... Mun oma hiusväri on sellanen "oranssi", tai kupari miksikä sitä nyt haluaakaan kutsua... Värjäsin hiukset kuukaus sit ihan punaseksi (sain ispiraation siitä, kun sain päähäni kunnon haavan, ja hiukset oli ihan veressä, ja se väri näytti hyvältä! :D). Nyt kun juurikasvua on n. sentin verran tullut, tajusin, että taisin tehdä virheen. En halua enää jatkossa värjätä hiuksia, vaan haluaisin pitää oman värini. Ja kasvatus siis menossa, joten en voi leikata värjättyä osaa hiuksista pois! Miten saisin sen purkkivärin hiuksista pois ilman, että oma punainen väri lähtisi? Onkohan tähän edes muuta ratkasua kun jatkaa värjäilemistä tai leikata hiukset taas pois? :(

Kommentit (3)

Vierailija

Oman kokemukseni mukaan punaisesta väristä eroon pääseminen on todella vaikeaa, joten voi hyvinkin olla ettet edes vaalentamalla saa punertavuutta lähtemään, vaikka haluaisitkin. (Joillakin ihmisillä toisaalta punaista on vaikea saada pysymään, mutta jos sulla kerran on luonnostaan punertavuutta niin et varmaan kuulu niihin.) Eli vaalennat vaalennusaineella/värinpoistolla ja sitten värjäät omien hiustesi sävyisellä värillä. Kuntohan siinä tietysti kärsii hiukan mutta... Vai tajusinko jotenkin väärin :D Olen kyllä kuullut että kauppoihin on tullut erilainen värinpoistoaine, joka palauttaa hiusten luonnollisen värin, jos hiuksia on värjätty vain kerran luonnollisen värin päälle, mutta siitä en tiedä sen enempää.

Vierailija

Ihan oikein taisit ymmärtää :D Kerran käytin perus värinpoistoa/blondausainetta kun kokeilin miltä näyttäisin blondina. Kolme purkkia meni, ihan lyhyisiin hiuksiin, mutta ihan keltaisiksi jäivät, joten sitä en halua enää koskaan kokeilla :D Tuohan voisi ollakin hyvä idea, yksi blondaus + päälle omaa sävyä... Täytyy ottaa tuosta jälkimmäisestäkin vaihtoehdosta selvää. Kiitos näistä :)

Vierailija

Itse parturikampaajana voisin myös suositella tuota värinpoistoa ja omaa sävyä päälle :) Jos sulla oma väri on punertava, niin sitä värinpoistoa tuskin montaa kertaa tarvii tehdä. Ja kannattaa mennä kampaajalle, saat paremman lopputuloksen, nuo kaupan värinpoistot kun ei oo mitään hiusystävällisimpiä..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat