Kavereita Kuopion seudulta?

Vierailija

Uusimman cosmon innoittama ajattelin huhuilla kavereita Kuopiosta 20-vuotiaalle tyttöselle?

Sivut

Kommentit (65)

Vierailija

Hei!

minäkin cosmon innoittamana katselin tätä keskustelu palstaa ja aina olisi tilaa uusille kavereille.
Olen 29-vuotias "tyttönen" ja aina ei löydy kaveria menemään seuraksi kun osa kavereista on jo perheellisiä joten heillä on omat perhejuttunsa useinmiten. Itsekin seurustelen mutta olisi kiva löytää mukava kaveri shoppailuun,kahvitteluun sun muihin kivoihin "tyttöjenjuttuihin". Otahan yhteyttä jos innostuit : )

Vierailija

Moi :) En asu kuopiossa, mutta olis kiva tutustua sieltä päin uusiin ihmisiin ja saada uusia kavereita. :) Mutta ilmotteles jos kiinnostaapi. :)

Vierailija

Moi!

Mukava, että täältä päin löytyisi kaveri. Kaverini ovat muuttaneet pois Kuopiosta ja olisi mukava tavata joskus muitakin ihmisiä kuin vain työkavereita.

Vierailija

Juu,hauska olisi tutustua uusiin ihmisiin vaikka näinkin. Minä olen asunut Kuopiossa n.7 vuotta,muutin tänne Itä-Suomesta töiden perässä ja sillä tiellä olen edelleen.. Missäs kaukaa sä asut? käytkö töissä täällä päin ?

Vierailija

Miullekin tuli mieleen siitä cosmon artikkelista tämä :D
Itte muutin kaksi vuotta sitten kuopioon ja olisi kieltämättä mukava tutustua uusiin ihmisiin ja viettää aikaa muidenkin kuin opiskelukavereiden kanssa. :)

Vierailija

Kuopion kupeesta olen lähtöisin ja asunut melkein koko ikäni täällä päin, virallisesti Kuopiossa kaksi vuotta. Teen kolmivuorotyötä yhdellä pienellä vuodeosastolla tunnin matkan päästä Kuopiosta.

Vierailija

Moi! Itse muutin tuossa kesäkuun alussa tänne Kuopioon ja ois kiva tutustuu uusiin ihmisiin, kun en vielä tunne täältä kovin paljoa porukkaa. :) Oon siis 20 v. tyttö ja ois kiva tutustuu ja käydä vaikka baarissa, shoppailemassa, lenkillä, rannalla jne. :)

Laittakaa vaikka mulle spostia jos kiinnostaa sape-911@hotmail.com

Vierailija

Minäkin kaipailisin kavereita täältäpäin, paljon on kavereita muuttanut pois Kuopiosta ja olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin. :)
Olen siis kohta 22-vuotta täyttävä tyttö ja työskentelen täällä Kuopiossa. Olis kiva käydä baarissa, kahvilla tai shoppailemassa.
Mailia voi laittaa osoitteseen marmarmaria@wippies.fi

p.s. tää ilmoitus vaikuttaa ihan joltain vanhemman sedän kirjoittamalta mut oon oikeesti ihan kiva. :D

Vierailija

Moikka! :)
Täällä olis kanssa 18 v. tyttö joka kaipailisi uusia kavereita.
Olen myöskin Kuopion seudulta ja asunut täällä pari vuotta.
Laittakaa vaikka yksityisviestiä jos kiinnostaa =)

Vierailija

Täällä olisi kanssa yksi 21-vuotias naisihminen vailla kahvittelu-, shoppailu-, baari-, lenkkeily yms.. seuraa Kuopiosta. Jos kiinnostuit, niin laita yksityisviestiä. :)

Vierailija

Täälläkin on yksi kuopiolainen valmiina tutustumaan uusiin ihmisiin kuopion seudulta, eli yksäriä voi laittaa tulemaan, jos kiinnostaa tutustua :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat