Auttakaa mua näyttämään ikäiseltäni!

Vierailija

Eli olen 19 vuotias ja kaikki sanoo mun näyttävän joltain 15-16 vuotiaalta. Eilenkin linkissä kuski kysyy että tuleeko lastenlippu, ja se rajahan on jotain 12v. :O

Monet sanoo, että sehän on vaan hyvä, että näyttää nuoremmalta. Mutta en mä jaksa olla koko aikaa selittää kaikille, että kyllä, olen 19. No, mielummin oon nuoremman näkönen kun vanhan näkönen. :) Mutta olisko teillä jotain vinkkejä, miten voisin näyttää edes vähän ikäiseltäni?!

Kommentit (6)

Vierailija

Mää oon 21-vuotias ja mua luullaan monesti 17-vuotiaaksi. Musta se on ihan ok! Kiva näyttää nuoremmalta, mitä oikeasti on. :D Yleensä lyhyet hiukset vanhentavat eli jos sulla on pitkät hiukset, niin pituutta pois.

Vierailija

Pukeutumiseen, meikkiin vai mihin liittyen haluaisit näitä vinkkejä? Kannattaa vaikka aloitta kampaajalla käynnistä ja kysyä ihan ammattilaisen mielipidettä, että miten esim hiustyylistä saisi vähän aikuisemman näköistä. Onko ulkonäössäsi joku tietty yksityiskohta mikä nuorentaa?

Naisellinen tyyli varmasti antaa kypsemmän vaikutelman, esim kynähame ja korkkarit, tyköistuvat puserot ja topit, korut jne... Hae inspiraatiota vaikka tuolta: www.pinupgirlclothing.com (tuo on kyllä kallis verkkokauppa ja Suomeen toimitus maksaa maltaita, mutta antaa kuitenkin idean mitä tyyliä tarkoitan).

Vierailija

samaa ongelmaa on, toiseen suuntaan vaan. semmoseks 18-20 vuotiaaks mua on luultu n.11 vuotiaast asti, iha ilonen oon ku ny se on pysähtyny, et näytän kohta ikäseltä :D mutta jooh, kun kysyn syytä, ni se vastaus on ylensä se, että oon selvästi ohittanu teinivaiheen, jollon käyttää liikaa meikkiä ja vääränlaisia vaatteita.

eli siis voi olla, että apua voi olla siitä, että pyrkii eroon kaikista teinimäisyyksistä :D meikkiä vaan sopivasti, ja vaatteet asiallisia tarkoittaen arvonsa tuntevaa naista, välttäen lutkamaisuutta ja ei silti pyrkien 'rouva asianajaja-tyyliin'

Vierailija

Mullaki aivan sama ongelma! Oon 21-vuotias ja ihmiset luulee, että olen 15-17 vuotias. Bussikuskitkin aika usein kyselee, että siis lastenlippu vai :D Niin ja k-18 tuotteiden ostosta puhumattakaan, ja kattovat vielä sitä hlö-korttii oikeeeein pitkään, et ooks muka syntyny vuonna 1990. Kerran en meinannu päästä baariinkaan.

Ja pukeudun mielestäni melko aikuismaisesti, naisellisesti. Tyylikkyydestä en tiedä ^^ Mutta en siis pukeudu liian paljastaviin vaatteisiin tai esim. liian avonaisiin paitoihin tms. Tosin ei ole oikein sitä rintavarustusta mitä esitellä.. -.- Värejäkin käytän suht. hallitusti, yleensä pukeudun melkeinpä mustaan, jota ehkä piristän jollain turkoosilla asusteella tai vaatekappaleella.

Hiuksetkin leikkasin tuossa taannoin olkapäihin saakka ulottuvaksi, ennen olivat erittäin pitkät. Väriäki oon vaihtanu blondista ruskeaan ja mustaankin. Värin vaihto hieman auttoi asiaan, mutta ei tarpeeksi :D

En sitten tiedä, että johtuuko tämä yksinertaisesti kasvonpiirteistäni, että näytän "lapselta". Ei mulla oikeastaan enää edes ole pyöreitä kasvoja (lapsenpyöreys katosi aikoja sitten laihtumisen myötä). En ole edes kovin lyhyt, mutta en kyllä pitkäkään, 168 cm. Vartaloltani olen laiha/hoikka ja aika suora tikku, vaikka kyl mult per*e löytyy :D Rinnat ovat kyllä pienet mutta siihen ei auta edes painon nostaminen.. :D Kokeiltu on sitäki...

Aika jännä ku kuitenkin poltan säännöllisesti, oon polttanu useamman vuoden.. eikö se ala jo näkymään?? :DDDD

Oon oikeesti pulassa. Ja tässä on sekin, että koska mieheni näyttää vanhemmalta kuin oikeesti on. Ja sit jotkut puolitutut ihmettelee et kuinka paljon meil sitä ikäeroo onkaan?? Ööh, vain ja ainoastaan 2 vuotta...

Vierailija

Täälläkin sama juttu. Oon jo 23v. mut aina bussissakin tarjotaan lastenlippua..
En kyl omasta mielestä näytä miltää pikkulapselta vaa ihan tavalliselta nuorelta naiselta. Kerran ei baarin ovella portsari meinannu uskoa et näytin omaa ajokorttia, ku näytän kuulemma niin nuorelta!
Vielä se kyllä ärsyttää, mut jos vielä 3kymppisenäkin kysytään aina papereita, ni oon aika imarreltu et oon pysyny niin nuorekkaana. (:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat