seksikumppaneiden määrä?

Vierailija

elii monta teillä ollut ja mikä on mielestäsi paljon seksikumppaneiden määrässä?

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Lasketaanko suuseksi? 3+1 on ollut,ensimmäinen oli pidempi aikainen, muut yhden yön tuttuja.tuo +1 oli sit suuhommelli.. 18 vuotiaana ekan kerran ja olen nyt siis 19.

mielestäni vaikkapa 18 vuotiaalle jo yli 5 on aika paljon :o mut tää on siks koska mun mielestä seksiä ei pitäis hyvin nuorena aloittaa ja eikä noita pikasuhteitakaan vaikka itseni kohdalle on tullutkin.. eli esimerkkinä en ole edes itselleni

Vierailija

ite oon 23 ja mulla on seksikumppaneita kertyny jo 6. joista vain 1 on yhdenillan juttu. toki noita olisi vähemmän jos miehet ois jaksaneet pidempää suhdetta. paljon on mielestäni 10 tai yli..

Vierailija

Olen 22-vuotias ja kumppaneiden määrä tähän mennessä on yli 30, tarkkaa määrää en tähän hätään ihan muista.. 20 on minun mielestäni jo paljon

Vierailija

oon 17 ja niitä on ollu melkeenpä lähes kymmenen, kaks on ollu vakavaa ja loput yhdenillanjuttuja :D nuorin on ollu 15 ja vanhin 30 mutta elämä jatkuu

Vierailija

joku 15-20 välillä en oo jaksanu laskea, ja olen 23...kakspidempi aikaista muut sit vähän kaikkea siitä väliltä ja nää kaikki on väliltä 15-23vee :D mut joo pakko myöntää olis voinu olla vähän vähemmän, ja vähän rauhallisempi nuoruus!! :D

Vierailija

Olen 20-vuotias ja seksikumppaneita on kertynyt kaksi. Molemmat pitkiä suhteita ollut. Toinen 4 vuotta toinen nyt reilun vuoden.

Mielestäni paljon ikäiselleni on yli 5.

Vierailija

oon 18 ja seksikumppaneita ollu 3. yksi niistä oli yhenillan homma, selvinpäin kylläkin.

Se kuinka paljon on paljon, on vaikee määrittää.. jollain voi olla tosikin villi nuoruus mutta rauhottua kun löytää sopivan. mutta tietty jos poikaystävälläni olis ollu ainakin 10 seksisuhdetta ennen mua niin kyllä se hiukan pistäis mietityttään !

Vierailija

Oon 20 vuotta ja määrällisesti olen ollut kolmen kanssa. Yks sellainen kesäihastus 15 kesäsenä ja kaksi pitkää pitkää parisuhdetta. Tällähetkellä olen avoliitossa numero kolmen kanssa :)

Vierailija

18-vuotiaana minulla oli ollut n. 15 seksikumppania. Siihen mahtuu yksi vakavampi suhde, seksisuhteita ja yhden yön juttuja. Kumppaneiden ikähaitari oli 18-28v.
Mielestäni oma määräni varsinkin noissa yhden illan jutuissa oli jo aivan liikaa, mutta mennyt on mennyttä. Kaduttaa, mutta ei voi mitään.
Nyt olen 20-vuotias ja kumppanien määrä ei ole lisääntynyt, sillä minulla on jo oma rakkaani enkä tarvitse muuta :)

Vierailija

Olen 20 vuotias, kumppaneiden määrä 8, 3-4 joita en kadu. Nro 8 kanssa elän avoliitossa pienen lapsemme kanssa:) 8 on jo aika paljon, mutta ei järkyttävästi liikaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat