Pikaseksi

Vierailija

Heippa Cosmolaiset! Eli mieltäni painaa tämä median syöttämä käsite 'pikapanosta'. Noh, poikaystäväni kanssa sitten päätimme kokeilla, mutta tajusimmekin että käsityksemme tästä pikapanosta eroavat runsaasti toisistaan. Minulla oli hirveä kiire tärkeään tapaamiseen ja lopputuloksena jouduttuani lopettamaan 'pian', pahoitti poikaystäväni mielensä ja sen jälkeen minä.

Eli siis mitä mieltä olette, kuinka kauan pikaseksin tulee kestää? Kuuluuko pikaseksiin orgasmi? Onko se välttämätön?

Minulla ainakin ongelmana on, etten useinkaan kykene saamaan orgasmia aivan lyhyellä ajalla ja en haluaisi esittämäänkään ruveta. Pikaseksi siis venyykin normaaliksi sessioksemme. Eli siis mielipiteitä kehiin, millaista on hyvä pikaseksi?

Kommentit (5)

Vierailija

Hei vain!
Itse olen neitsyt eikä minulla ole kokemusta yhdyntää sisältävästä pikaseksistä, koska seksiinhän kuuluu paljon muutakin.

Omaan pikaseksiini kuuluu kaikkea muuta kuin yhdyntää, jolloin lopullisen huipennuksen voi vaikka halutessaan jättää myöhemmälle. Mutta siis, pikaseksi jota itse olen harrastanut on ollut hyväilyä ja suuseksiä ja kaikkea muuta kuin yhdyntää. Sellaisestakin voi jäädä hyvä mieli ja haluaa ehkä jatkaa vaikka sitten kotona illalla töiden jälkeen kun kummallakaan ei enää ole kiire. Miehen on tietysti helpompi saada täydellinen tyydytys tuossa tilanteessa kuin meidän naisten.

Tässäpä yksi mielipide ja hieman erilainen esimerkki hyvinkin onnistuneesta pikaseksistä :)

Teebo
Seuraa 
Liittynyt3.12.2010

Hellou Ü
Olen poikaystäväni kanssa samassa paikassa töissä, joten meidän pikapano alkaa jo duunissa pervoilla tekstiviesteillä ja ehdottelevilla katseilla -se on meidän "esileikki". Sitten ruokkiksella me sännätään poikaystävälleni ja syöksytään heti toistemme kimppuun. Me riisutaan vaan pakolliset vaatteet, pannaan, ja kun molemmat on saanu me puetaan päälle ja mennään töihin =) Ei halailua tai aftersex-puheita!
Pikapanot on ihan mahtavia -kiire lisää kiihkeyttä Ü

Vierailija

hei, minun mielestäni pikaseksissä on ideana että se tuottaa mielihyvää hetken ja että kiinnostus lisääntyy mutta jää myöhempää hetkeen. jos siinä sitten nopeessa kiirressä tulee niin eihän se haitaksi ole =) ja niin no se on vain pikainen hyvänolon tuotto xD minä olen ainakin sitä mieltä. xD

Vierailija

Meillä se toimii juuri hetken mielijohteesta, jossa mies saa päättä tahdin. Jos me tiedetään, että on kiire eikä olis oikeesti edes aikaa harrastaa seksiä ja on pakko saada niin se tuntuu silloin erikoisen hyvältä :) Vaikka silloin en yleensä ehdi tulla niin ei sillä niin väliä koska tykkään siitä kun mies on tyytyväinen.

Vierailija

Mulla ja poikakaverilla pikapano on semmone alle 10 min pitune sessio. Jätkä rynkyttää miten ite haluaa ja sitte se saa orgasmin ja se on siinä. Saan ite ihan suunnattomasti nautintoa pelkästään siitä että se menee mun sisälle vaan edestakasi uudestaa ja uudestaa. Ei mun tarvi orgasmia saaha et oisin tyytyväine pikapanoon. Pikapanon aikana en yleensä saa edes orgasmia ja eikä oo pakko saahakkaan. Mulla on aina semmosen pikasession jälkeen semmone hyvä fiilis vaikka ei mulle mitää loppuhuipennusta tuliskaan! :---)
Pikapano on mulle semmone hetkellinen nautinnontunne! ^^
Session jälkee puetaa nopsaa tarvittavat vaatteet päälle ja mennää sit jatkaa mitä tehtii aikasemminki...esim takasi olohuoneesee kattoo telkkarii tai jotai.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat