Orgasmi kesken yhdynnän

Vierailija

Jos saatte orgasmin kesken yhdynnän, niin jatkatteko silti normaalisti yhdyntää siihen asti, kunnes mieskin tulee?

Kommentit (13)

Vierailija

petrakoillinen: En usko että se vika välttämättä sussa olis. Itse luulin että en pysty saamaan orgasmia ja lopetin edes siitä haaveilemisen (2 vakavan seurustelusuhteen jälkeen, joissa molemmissa harrastimme aktiivisesti seksiä) Mutta nykyisen kanssa sain jo heti ekalla kerrallamme ja sen jälkeenkin olen saanut moonta kertaa. Eli voi se vika miehessäkin olla?

Vierailija

kiitti, en edes ollut ajatellut sitä että miehessäkin voi olla vika. Mutta riippuuko orgasmin saanti asennoista? olemme kokeileet lukuisia erilaisia asentoja muttei se vain tule. Pitää lopettaa se haaveileminen ja sedn toivominen niin ehkä se joku kerta vielä tulee :)

Vierailija

jatkaisin normaalisti loppuun asti. Meillä vaan ei kumpikaan ole orgasmia yhdynnän aikana saanut, se vain sitten lopetetaan jossain vaiheessa, mutta kumppanini ei ole lauennut muutenkuin jos olen häntä runkannut. Ei suuseksissä, ei yhdynnässä, vain runkkaamalla. Itse en ole ollut lähelläkään orgasmia suhteemme aikana.

Vierailija

Miten voi tulla monta peräkkäin? Itsetyydytyksessä ainakin se into sitten ensimmäisen orgasmin jälkeen lakkaa, ei tavallaan "pysty" jatkamaan vaikka yrittääkin... seksiä en ole vielä harrastanut, joten onko seksissä jotenkin eri asia kuin itsetyydytyksessä? Vai onkohan mussa jotakin vikaa... siitä olen kuullut, että miehellä orgasmin jälkeen helposti lopahtaa halut hetkeksi (totta?), mutta naisilla kuulemma voi tulla monta peräkkäin. En ymmärrä. :o

Vierailija

Se riippuu ihmisestä voiko saada peräkkäin monta orgasmia. Silloin kun joskus kauan sitten niitä sain, sain kyllä pari peräkkäin mieheni kanssa, mutta itsetyydytyksessä ei onnistu kuin yksi, eli ainakin omalla kohdalla se on eri asia. Mutta tosiaan, sitä vain selvittämään voiko saada monta orgasmia peräkkäin ;)

Vierailija

Itse en saa kyllä pelkästä seksistä koskaan, omalla kädellä pitää aina vähän avittaa, mutta ei ole koskaan haitannut mua 8) Oon joskus lukenut jostain, että toisilla naisilla klitoris on vaan hiukan kauempana kuin toisilla, et ei sit ns. stimuloidu seksin aikana :) Niin ja tietty jatketaan niin kauan että mieskin tulee 8)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat